concordia Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 het is jaren geleden dat ik mijn ouders hun philips heb bewerkt met andere software. ik werk met programma oslink v4 nu weet ik niet meer wat ik moest instellen om nieuwe firmware te laden wie kan mij helpen
mobieltje Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: concordia het is jaren geleden dat ik mijn ouders hun philips heb bewerkt met andere software. ik werk met programma oslink v4 nu weet ik niet meer wat ik moest instellen om nieuwe firmware te laden wie kan mij helpen Zoekfuntie o.a. dit gevonden: klik hier Grts.
concordia Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 Hallo daar staat niks hoe ik hem weer terug kan zetten met een oslink. (kan aan mij liggen) en er is software voor dit type zodat dat de seca3 ook werkt
Johan45 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Je kan de 5816/03G met Oslink 4.00c flashen. In het menu bovenin ga je naar Oslink en selecteerd je On DST185D (firmware) De firmware voor de 5816/03G (= 185D) vindt je in het sticky [Originele Software] Vult u rustig aan !!!
concordia Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 In het menu bovenin ga je naar Oslink en selecteerd je On DST185D (firmware) heb ik al geprobeerd. maar krijg geen conectie met de box CDNL_origineel Seca3-5816-03g.zip
Johan45 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Hier werkt het zonder problemen. Misschien je Oslink defect, kabel niet goed of misschien doe je de opstart procedure niet goed .... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen