Jean-Claude Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 de MIVB heeft in Brussel een reorganisatie van haar metro-net doorgevoerd. In de praktijk lijken een aantal opties tegen te vallen : wie van Rogier (verlengde van het Noordstation) naar de Heysel moet (eindstation Boudewijn lijn 6), die neemt in Rogier best NIET de metro die naar Boudewijn gaat, want dan ben je een half uur langer onderweg. Je neemt de metro in de andere richting, naar Simonis. In Simonis neem je de metro Boudewijn die naar Boudewijn gaat, NIET de metro Boudewijn die niet naar Boudewijn gaat, want dan kom je weer in Rogier uit ! Simonis is immers terzelfdertijd het beginpunt als een doorgangspunt van diezelfde lijn 6 ! Zelfde probleem met lijn 2, die heeft als beginpunt Simonis en als eindpunt Simonis. Wie in het Zuidstation aankomt die kan dus voor lijn 2 kiezen uit 2 richtingen, naar Simonis en naar Simonis. Leg dàt maar eens uit aan een argeloze tourist kaartje van de nieuwe metro : mivb DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Citaat: een argeloze tourist tja die is overal de klos waarom dan die nu als maatstaf te nemen overigens was het bericht ook op journaal en meeste inboorlingen geinterviewed vonden het een weelde, want die zijn niet in paniek zoals menig tourist chiao A Forest The Cure
matthew_be_wvl Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Er hangen ongetwijfeld overal kaartjes uit, als je een beetje logisch denkt, dan moet dat toch lukken hé. Er zijn tenslotte maar 6 lijnen hé... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Timm1983 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik maak er ook gebruik van iedere morgen, het ziet er mooi vernieuwd uit, alleen is het een beetje wennen aan het nieuwe uithangbord. Ook de stemmen van de afroeping van de haltes zijn aangepast. Nederlands, Frans en ook Engels. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen