Ga naar inhoud

[Seca 3 kaart CDS] Hoelang alle zenders open op nieuwe kaart?

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

In Maart de nieuwe Seca 3 kaart ontvangen. Deze zouden 3 weken het hele pakket openen om CDS de tijd te geven hun administratie bij te werken. De nieuwe kaart stond op 01-07-2009. Inmiddels heeft de kaart 3 updates ontvangen, 25-05-2009, 26-05-2009 en nu 03-06-2009. Nog steeds staan alle zenders open en is de oude kaart op 30-03-2009 inactief. Het nieuwe kaartnummer is op 30-03-2009 in 'Mijn CanalDigitaal' opgenomen met het correcte pakket..

De 'Question Jambon' is nu: Hoelang blijven alle kanalen nu open? Mij is verstaan gegeven door CDS dat het pakket actief wordt zodra de eerste update op de kaart wordt geschreven.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mimisiku
In Maart de nieuwe Seca 3 kaart ontvangen. Deze zouden 3 weken het hele pakket openen om CDS de tijd te geven hun administratie bij te werken. De nieuwe kaart stond op 01-07-2009. Inmiddels heeft de kaart 3 updates ontvangen, 25-05-2009, 26-05-2009 en nu 03-06-2009. Nog steeds staan alle zenders open en is de oude kaart op 30-03-2009 inactief. Het nieuwe kaartnummer is op 30-03-2009 in 'Mijn CanalDigitaal' opgenomen met het correcte pakket..

De 'Question Jambon' is nu: Hoelang blijven alle kanalen nu open? Mij is verstaan gegeven door CDS dat het pakket actief wordt zodra de eerste update op de kaart wordt geschreven.

Gezien de geweldige afhandeling van CD mag je hopen op een "foutje".
Bij mij was de pret er in iedergeval na 3 weken over

Dreaming of a ...

Geplaatst:

Bij mij van ongeveer 10 februari 2009 tot afgelopen donderdag geloof ik. Toen was het foetsie en weer gewoon het Familiepakket. Dus bijna 2 maanden...

Heb er nu het Themapakket bijgenomen. smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Bij mij van ongeveer 10 februari 2009 tot afgelopen donderdag geloof ik. Toen was het foetsie en weer gewoon het Familiepakket. Dus bijna 2 maanden...

Heb er nu het Themapakket bijgenomen. smile

Bij mij ook twee maanden, hoewel sport1 het nu nog steeds doet.

Dat Themapakket, daar zit je nu tenminste 2 jaar aan vast... toch? wink
Geplaatst:

Ik heb het themapakket erbij genomen nadat ik geen beeld meer had op de zenders. Dus nét na 1 april inderdaad. Waarschijnlijk zit ik er 2 jaar aan vast, maar heb nu wel de eerste 6 maanden gratis het Themapakket! smile

Sport1.1 en Sport1.2 doen het hier ook gewoon met een Familiepakket, net als ActionNow! en Eurosport 2.

Geplaatst:

Alle pakketten van SetTop tot Toppakket, voetbal, HD of thema zit je 1 jaar aan vast(!)

Alleen als je begint met het Family-HD/Entertainment-HD pakket waarbij je de ontvanger in bruikleen krijg, daar zit je 2 jaar aan vast.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ja, dat gaat nu in.

Ik heb al langer het themapakket ook met half jaar gratis.

Staat ook op inschrijfdatum.

Kun je trouwens controleren op mijn canaldigitaal,wat je einddatum is.

Geplaatst:

Ah oké. Dus dat is gewoon tot aan april 2010. Mijn CanalDigitaal doet het hier niet op dit moment. Maar zal straks is kijken naar de einddatum. smile

Gast wanderer
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Mijn CanalDigitaal doet het hier niet op dit moment.

hierover lopen al een paar draadjes....
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Alle pakketten van SetTop tot Toppakket, voetbal, HD of thema zit je 1 jaar aan vast(!)

Alleen als je begint met het Family-HD/Entertainment-HD pakket waarbij je de ontvanger in bruikleen krijg, daar zit je 2 jaar aan vast.

Waar kan ik dat nalezen?

Dit staat nu in de algemene voorwaarden van Canaldigitaal:

"5. Ieder Abonnement wordt aangegaan voor de duur van 24 maanden of, mits afwijkend, de duur die staat vermeld op het (elektronische) inschrijfformulier of die telefonisch wordt medegedeeld."

IEDER abbonnement,niks afhankelijk van bruikleen of HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen