Ga naar inhoud


BREIN slaat weer toe?


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: hobsat
Origineel bericht van: Neptunus

Overigens zijn via FTDv3.8 geen verwijzingen naar NZB bestanden meer dus wat je nu nog aan dit programma hebt is mij niet duidelijk.



Dan heb je niet erg veel verder gekeken wat je er nog mee kunt.
je kunt zelf die knop terug zetten, en daarbij nog een hele rij aan knoppen meer ook als wat er standaard ooit gezeten heeft.


Huh? Ik zie toch echt geen mogelijkheid in de config staan waarmee je knop nzb portal kunt terugroepen, volgens mij is dat juist eruit gesloopt.



Google eens op ftd watchdog, een uitbreiding op ftd die als mogelijkheid heeft om zo'n knop terug te plaatsen.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast thevandijks

Ik ben met je eens dat illegale downloads van muziek en films niet kunnen, maar het word nu hoog tijd dat de muziek industrie de content gewoon tegen betaling ter download gaan aanbieden. Cd'tjes zijn echt uit de tijd. De meeste mensen luisteren naar muziek via de MP3 speler of via de computer. Op de computer zijn veel muziek Cds geeneens af te spelen! Dat die mensen werkeloos worden bij de uitgeverijen komt niet door het illegaal downloaden, maar gewoon omdat ze niet met hun tijd meegaan! Boeken worden ook niet meer met de hand geschreven!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: thevandijks
Ik ben met je eens dat illegale downloads van muziek en films niet kunnen,


downloaden van film/muziek is bij wet NIET illegaal....!!!!!!!!!!

ik zie dat iemand mij al voor was....
hardleerse lui die maar blijven volhouden dat downloaden illegaal is...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
Origineel bericht van: thevandijks
Ik ben met je eens dat illegale downloads van muziek en films niet kunnen,


downloaden van film/muziek is bij wet NIET illegaal....!!!!!!!!!!

ik zie dat iemand mij al voor was....
hardleerse lui die maar blijven volhouden dat downloaden illegaal is...


Als je volledig wilt zijn moet je er wel bijzeggen dat veel mensen tegelijkertijd ook uploaden en dat is wel illegaal.
Persoonlijk vind ik in deze legaal downloaden asociaal en illegaal uploaden sociaal.
Met zogenaamde rechthebbenden heb ik ook geen enkel medelijden. Zoals al eerder gezegd hebben we bij de aankoop van blanco cassette's, dat's, cd's en dvd's ook al betaald voor auteursrechten ook al gebruik je ze om eigen materiaal erop te zetten.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 keer voor de blinden en slecht zienden:

 

Het downloaden van muziek & films is NIET illegaal.

 

Het aanbieden van films & muziek (dus uploaden) is WEL illegaal.

 

Net zoals enkele pagina's terug al werd gezegd: iedereen hier probeert "educatief" naar de sateliet te kijken, ga dan niet lopen zeiken dat het downloaden niet mag!

 

Dan mag ik een zuinigerd wezen, maar waarom zou ik iets kopen als ik het gratis kan krijgen?? Ik kijk naar mijn eigen portomonee, niet naar die van een ander. Het leven is al duur genoeg....

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Citaat:
Wat een onzin, waar baseer je deze uitspraak op? Als je nu zegt dat Rene Froger nu maar een huis kopen met 12 ipv 24 kamers dan geloof ik je eerder. Met de grote artiesten hoef je geen medelijden te hebben dus. De grote zakkenvullers zijn de platenmaatschappijen die dragen maar een klein deel van de opbrengst af aan de artiesten.

Over onzin gesproken!
De grote maatschappijen dragen helemaal niets af van die heffingen. Die ontvangen juist van die heffingen, net zoals de aangesloten artiesten.

BREIN (en anderen) doen de incasso.
Die sluizen het geld weer door naar een volgende stichting (repartitie nomen ze dat).
Die volgende stichting is dan weer op haar beurt belast met de repartitie richting de belanghebbenden (maatschappijen en artiesten).

Het enige wat er mis is, dat is dat veel van het geld onderweg aan de strijkstok blijft hangen. Een groot deel "verdampt" nog eens door alle rechtzaken die ze voeren, symposia die ze organiseren, salarissen en bezoldigingen voor bestuursleden, slecht renderende beleggingen etc.

Ja, je leest het goed. Sommige stichtingen speculeren liever in aandelen dan dat ze het geld meteen doorsluizen. Alle mooie verhalen ten spijt.


Hoezo onzin? Artiesten staan onder contract bij de platenmaatschappijen die krijgen o.a. daar dus ook hun inkomsten van, alleen is dat maar een paar procent van de totale opbrengst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Even wat stof tot nadenken (is wat lang geworden)

Grappig eigenlijk....

zodra het over downloaden gaat kunnen we allemaal 1001 redenen bedenken waarom het niet erg is om je helemaal suf te downloaden en dan ook te roepen dat je het anders toch niet gekocht zou hebben.

Ook wordt er geroepen dat als het goedkoper gemaakt zou worden er wel gekocht zou worden. Ik kan je wel zeggen dat dat de grootste flauwekul is die er geroepen wordt! Waarom zou je b.v. € 2,00 uitgeven of zelf € 0,50 voor een DVD die ook gratis en zgn. "legaal" te downloaden is.

We blijven Nederlanders en die betalen liever helemaal niets.

 

Dat er "nog" wat gaten in de wet zitten die het nu nog "legaal" maken om te downloaden doet er niets van af dat iedereen hier weet dat het eigenlijk immoreel is om content te downloaden en er niets voor te betalen.

 

Er lopen hier genoeg ondernemers rond die anders altijd moord en brand schreeuwen als er iets geflikt wordt waardoor zij in hun portomonee getroffen worden maar nu het over downloaden gaat het totaal niet erg is.

 

Ben benieuwd hoe deze ondernemers reageren als hun personeel gratis en voor niets iemand een dienst verlenen (b.v. een kapper of kapster) in de baas zijn tijd en dan zeggen: "Het is niet erg, als die persoon zou moeten betalen zou hij niet gekomen zijn, dus baas je verliest niets, hij geeft zijn geld toch wel uit alleen aan iets anders, in plaats van de kapper betalen betaalt hij nu de bakker!"

 

Geniet ervan zolang het nog kan.

 

(kom er maar in! whistle)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Dat er "nog" wat gaten in de wet zitten die het nu nog "legaal" maken om te downloaden doet er niets van af dat iedereen hier weet dat het eigenlijk immoreel is om content te downloaden en er niets voor te betalen.


KLIK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom zou je b.v. € 2,00 uitgeven of zelf € 0,50 voor een DVD die ook gratis en zgn. "legaal" te downloaden is.

Bijvoorbeeld omdat het gemakkelijk en snel is. Ik koop mijn MP3's bij Mp3Sparks. Al dat 'gedoe' (bittorentz/newsgroups) is meer voor studenten enzo met teveel vrije tijd. Als ik *NU* een film wil bekijken, moet dat gewoon online kunnen, zonder dat ik me suf zoek en een nacht moet wachten voor het binnen is. Maar ja, wie ben ik crazy Er is denk ik dus wel degelijk een markt voor legaal online...

Edit: laatste zin toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er uiteindelijk wel een wet komt die dit soort sites gaat verbieden, al zal dat op internationaal nivo moeten gebeuren.Dat is ook bij sites gebeurd die misbruik maken van kinderen etc.

Mensen zijn echter zeer vindingrijk, dus de uitwisselingsdrang zal altijd blijven bestaan, kijk naar de voetbalplaatjes actie.

Er zijn nl veel mensen die alleen maar voor de 'heb' downloaden, verzamelaars dus.

Een kennis van mij heeft inmiddels honderden films in zijn bezit, maar kijkt er nooit naar.

We moeten zowieso naar bioscopen blijven gaan, da's ook veel spannender en leuker dan in je eentje achter de PC een CAM film bekijken met bagger geluid. :D

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...