Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Is er inmiddels meer bekend, wanneer Windows 7 uitkomt. Ik meen eerder ergens gelezen te hebben April 2009 !!!
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Daar heb je gelijk in Sjaak het is pas de 9e. Maar meestal hoor je ruim van te voren hoe of wat, nu is het stil daarover.
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 ik hoorde net april 2010 uit betrouwbare bron het lijkt DMM wel merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Oké, Ome Merde. Dan is het zo te horen toch een jaar uitgesteld.
dukdalf46 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Oké, Ome Merde. Dan is het zo te horen toch een jaar uitgesteld. Hou de forums maar in de gaten, de eerste RC komt binnen enkele dagen uit ( 10 april volgens insiders) Build 7105. De RTM zal naar verluid in september uitkomen en beschikbaar komen voor testers. In November wordt windows 7 gepresenteerd waarna die volgend jaar publiekelijk wordt. Allemaal van horen zeggen op diverse fora.
onedutch Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 In de winkel zul je hem pas in 2010 zien, echter de versie die OEM leveranciers kunnen gaan gebruiken zal vermoedelijk November zijn, dit omdat er dan een grote microsoft show is. Wellicht zal de RTM release (de release geschikt voor de DVD fabrieken al eerder uitkomen) Het is maar de vraag wat je bedoelt met wanner is Windows 7 er, lees meer op Windows 7 Groetjes Tom /---------------------------------------------------------------------------------------------------------\ |DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |
dukdalf46 Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Het orgineel of de hack? :D wat bedoel je met hack?..je bedoeld zeker de illegale download met illegale keys.....tja, die zullen er zijn zodra er weer een nieuwe versie is, niks nieuws onder de zon dus....ook de huidige beta's zijn er met illegale keys.
grad85 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 hoezo de beta's zijn niet illegaal en er zijn 5 legale key's ,die zowel voor 32x als 64x werken. ikzelf gebruik vanaf het begin al windows 7 64x en dat werkt perfect,veel sneller als vista en stabieler Big Bisat +VU Solo 4K,DM800se +DM800 ,Samsung 65 KS9000, Samsung 59 6910 ,Samsung 40JU6440,Nuc6i5SYH, PS4 1TB ,Samsung S7,Google Nexus 5x , Google Nexus 7
NINjak Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Gewoon lekker zelf een beta key aanvragen dat heb ik ook, nog niet zo heel lang geleden, gedaan! Die 5 key's (die in de NFO staan) betekent niet dat je (helemaal) legaal bezig bent wel als je bij MS zelf een key aanvraagt
Gast hummiesat Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 In zekere zin heb je wel gelijk, maar wel veel moeite als je er daarna achter komt dat je een van die 5 keys hebt gekregen die je toch al had uit die NFO.
NINjak Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 hmmm, is dat zo? Helemaal niet aangedacht om die te vergelijken (waarom zou je eigenlijk)... maar je heb helemaal gelijk "de mijne" en die "van mijn vriendin" zitten ook bij die 5 key's uit de NFO Zoveel moeite was het ook weer niet, gewoon met je "MSN/Live gebruikersnaam" (welke ik alleen voor MSN gebruik) inloggen en je had een key.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen