soet Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Mijn kathrein wil niet meer doorstarten. nu heb ik met hyperteminal geprobeerd contact te krijgen, dat is gelukt. Maar kan geen commando's ingeven...Wie weet hoe ik dit moet oplossen?? Alvast bedankt.. DM7020HD v2
Gast SatMann Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 al eens geprobeert met KCC? gewoon een nulmodem kabel eraan hangen aan je pc en je kathi. opstarten met KCC (kathi moet afstaan) en dan de notfall image kiezen en dan zal de vraag gesteld worden je kathi aan te zetten, en dan ben je weg. of je kan eerst proberen je mac en ip in te geven via kcc ook en via nullmodem kabel. succes SatMann
soet Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Ok, ga ff proberen...word er gek van.. DM7020HD v2
soet Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Eeeh waar staat die notfall image??? DM7020HD v2
Gast Black_64 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Gebruik KCC3.2 daar zit de notfall image in. Gewoon zorgen dat je het juiste IP/mac-adres/enz... hebt ingevult.
badmeester Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Bij Kathrein is een pakket te downloaden met daarin de duidelijke instructies en software om de Kathrein'tje nieuw leven in te blazen. Kathrein.de --> http://kathrein.de/esc-kathrein/download/receiver/firmware_ufs910.cfm Succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen