tritium Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 hoi satters, mijn vrouw wil dat ik mijn beenhaar scheer, omdat het kriebelt. ikzelf vindt het onzin en een beetje "gay" of zijn er meer mensen die dit doen, en zoja, wat zijn de voor/nadelen. en krijg je dan geen stoppels (harde uitstekende naalden)? die nog irritanter zijn? mvg tritium...
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 iiieeeee je bent toch geen wijf ? hou op schei uit, we stammen af van de apen, die hebben overal haar merDe deze ruimte is te huur
The Pope Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Mijn vrouw wil ook wel eens wat. Ik ben het helemaal met Merde eens. Je bent toch geen wijf. Sla desnoods met je vuist op tafel en zeg tegen je vrouw dat een man nog steeds een man is en geen vrouw met kloten eronder. man, man het wordt steeds gekker.
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik kan hier vanwege de boardregels geen passend antwoord op geven, maar jij vraagt je vrouw toch ook niet haar ###### te amputeren omdat ze in de weg liggen bij het #####? Ron
tritium Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 nou, ik ben toch serieus hoor, als er meerdere mensen zijn die dit doen dan zal ik het graag willen weten...
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: tritium nou, ik ben toch serieus hoor... Daar was ik al bang voor
tritium Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 en ik ben echt niet de enige, wielrenners doen het ook, en mn vrouw is overal kaal, ze zegt dat als ze de benen niet scheert, dat er net zoveel haar opzit als bij een man (korreltje zout neemt).
Con Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Dit soort topics is uiteraard vragen om moeilijkheden. Daarom mijn bijdrage. Je wil er dus zó uitzien . . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
tritium Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 maar de vraag is best serieus, dus gaarne een normaal antwoord, ik weet dat de meeste satters mannen zijn, maar de vrouwen willen kale benen (algemeen) en ik ben benieuwd naar wie dat dan ook daadwerkelijk doet?
NINjak Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 wielrenners scheren ook kun benen en die zijn ook niet allemaal gay. Persoonlijk zal ik het niet doen ook als mijn vriendin het zou vragen. Dan is er mogelijk er geen houden meer aan en moet "alles" eraf voordat je er erg in heb. Aan de andere kant als "we" het van vrouwen "eisen" waarom dan niet ook andersom. Mischien is het over 50 jaar wel "normaal" en scheren/waxen en laseren we er massaal op los.... wie weet. Of het wel "normaal" is of, voor de het grote publiek, mischien ooit nog of wel wordt moet je schijt aan hebben gewoon doen wat je zelf wil/lekker en gemakkelijk vindt.
tritium Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 ik ga strak douche, en het gewoon uitproberen, is kijken of het goed bevalt. dus morgen pas weer bericht terug... ben beieuwd.
Neptunus Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Dat gaat vreselijk JEUKEN!!! Mijn knie is laatst eens geschoren voor een operatie, man wat vreselijk jeuk krijg je daarna, niet te houden!! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kees kas Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 toch wel een heavy topic link maar of ik dezelfde vraag op dit forum zou stellen. vond trouwens wel wat voorbeelden op youtube. link gewoon doen alles voor de liefde toch :-)
Aanbevolen berichten