Ga naar inhoud


mijn vrouw wil dat ik mijn beenhaar scheer...?


tritium

Aanbevolen berichten

hoi satters,

 

mijn vrouw wil dat ik mijn beenhaar scheer, omdat het kriebelt.

ikzelf vindt het onzin en een beetje "gay" of zijn er meer mensen die dit doen, en zoja, wat zijn de voor/nadelen.

 

en krijg je dan geen stoppels (harde uitstekende naalden)? die nog irritanter zijn?

 

mvg tritium...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Mijn vrouw wil ook wel eens wat.

Ik ben het helemaal met Merde eens.

 

Je bent toch geen wijf.

Sla desnoods met je vuist op tafel en zeg tegen je vrouw dat een man nog steeds een man is en geen vrouw met kloten eronder.

 

man, man het wordt steeds gekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort topics is uiteraard vragen om moeilijkheden.

Daarom mijn bijdrage. Je wil er dus zó uitzien . . . .

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wielrenners scheren ook kun benen en die zijn ook niet allemaal gay. Persoonlijk zal ik het niet doen ook als mijn vriendin het zou vragen. Dan is er mogelijk er geen houden meer aan en moet "alles" eraf voordat je er erg in heb.

 

Aan de andere kant als "we" het van vrouwen "eisen" waarom dan niet ook andersom. Mischien is het over 50 jaar wel "normaal" en scheren/waxen en laseren we er massaal op los.... wie weet.

 

Of het wel "normaal" is of, voor de het grote publiek, mischien ooit nog of wel wordt moet je schijt aan hebben gewoon doen wat je zelf wil/lekker en gemakkelijk vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...