Gast Gman2oo6 Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Hoi Dit kwam ik net tegen op het ander board ( denktenk ) Heb het even vertaald en hier neer gezet Alle lof gaat dus naar KAINMAX Nieuwe skin van KAINMAX Hallo vrienden Mijn nieuwe skin is nu klaar Persian Gulf ver. 1.0 Deze werkt op de volgende boxen met DGS als basis firmware zoals NLB of SIF : IPBOX900 IPBOX9000 IPBOX910 IPBOX250 Veel plezier ermee Hier te downloaden Persiangulf skin Mensen die NLB draaien het volgende Nieuwe NLB panel v1.45 met deze skin support nu verkrijgbaar via update panel. Een iets veranderde pack.tar.gz voor de install is gemaakt.. De foldernaam was gewoon te groot. Skin folder en naam is nou : PersianGulf
ikbennico Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Ziet er mooi uit en werkt prima. Alleen jammer dat de letters geen beter contrastrijke kleur heeft. Het is voor mij moeilijk te lezen vanaf een afstand,vandaar dat @crash blue 3.4 beter voor mij uitkomt. In ieder geval leuk dat er iemand is die een andere skin gemaakt hebt,het ziet er in iedergaval gelikt uit . De werking geeft geen problemen hier dus gewoon proberen. Nico
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen