Loui (K) Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Vraag is er iemand die nog een orginele TomTom Navigator 6.020 heeft voor S60.2e (Nokia N73)de mijne is beschadigt,ik heb tomtom gebeld maar die zijden dat ik een nieuwe sd kaart moest kopen.Het gaat mij alleen om de applicatie niet om de kaarten of product codes die heb ik allemaal origineel. dus het tomtom.sisx bestand.
looney2 Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Je hebt mail HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Loui (K) Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Geplaatst: 10 april 2009 Werkt weer mijn dank is zeer groot.
looney2 Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Graag gedaan. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
rudolfdebeer Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 HALLO jij Wij hebben allemaal een legale kopie van Windows, dus een andere kreet zou beter zijn. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast hummiesat Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: rudolfdebeer HALLO jij Wij hebben allemaal een legale kopie van Windows, dus een andere kreet zou beter zijn. Als je de topicnaam bedoeld, dan had deze inderdaad beter "Mijn Tomtom navigator 6 bestand mogelijk corrupt?" kunnen zijn.
looney2 Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: rudolfdebeer HALLO jij Wij hebben allemaal een legale kopie van Windows, dus een andere kreet zou beter zijn. Dus jij kunt `t lezen? ahum.... HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
mereltje Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: looney2 Origineel bericht van: rudolfdebeer HALLO jij Wij hebben allemaal een legale kopie van Windows, dus een andere kreet zou beter zijn. Dus jij kunt `t lezen? ahum.... en het is trouwens illegaal en niet illigaal Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast hummiesat Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Ik heb het gevoel dat onderstaande inmiddels wel van toepassing is...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen