mietde Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 No more coverage of the MotoGP World Championships. En dus ook geen 125 en 250cc verslaggeving meer met het trio Randy, Julian & Toby. NL -> RTL7 zo lijkt het. UK -> BBC Spanje en Italië -> TVE en Mediaset Duitsland -> een fta zender De Britse Eurosport verslaggeving door Toby Moody, Julian Ryder and former 500cc ster Randy Mamola word beschouwd als een van de beste. Ik heb het zo wel 20 jaar gevolgd, toen Mamola nog zelf reed. Een einde van een tijdperk wat mij betreft. Als iemand nog een goede zender weet waar ook de 125 en 250 en liefst ook de training sessies worden uitgezonden dan graag even vermelden. Wat een ellende, om deze uitzendingen heb ik destijds een schotelinstallatie aangeschaft. You cannot ignore that member
Duwgati Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Ze zijn verhuisd naar Eurosport-2. En die duitse zender is DSF. Maar inderdaad, die engelse commentatoren zijn wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen.
cookie Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: Duwgati Ze zijn verhuisd naar Eurosport-2. En die duitse zender is DSF. Maar inderdaad, die engelse commentatoren zijn wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen. Eurosport 2? Denk het niet, enkel British Eurosport zend nog motogp uit. Alle sessies zijn live te volgen op DSF, en alle races ook op BBC. Op Eurosport keek ik toch al geen motoGP meer omdat die nog steeds niet in breedbeeld uitzenden.
GreenPolo Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 British Eurosport 2 zend alles uit, dus ook trainingen 125,250. Eurosport heeft geen rechten meer, Dorna heeft nu in europa per land de rechten verkocht. Dit zal wel meer geld in het laatje brengen. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: cookie Origineel bericht van: Duwgati Ze zijn verhuisd naar Eurosport-2. En die duitse zender is DSF. Maar inderdaad, die engelse commentatoren zijn wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen. Eurosport 2? Denk het niet, enkel British Eurosport zend nog motogp uit. Alle sessies zijn live te volgen op DSF, en alle races ook op BBC. Op Eurosport keek ik toch al geen motoGP meer omdat die nog steeds niet in breedbeeld uitzenden. Als je naar de programmering op teletekst bij Eurosport 2 kijkt, staat het idd vermeld. Maar dat is dus voor 'onze' Eurosport 2 een foutje. Bij DSF was vrijdagavond alles live te zien. Zondagavond zenden ze de 125CC en de MotoGP live uit met de 250CC daarna in opname. Of alle races bij de BBC te zien zijn, weet ik niet. Zondagavond zenden ze alleen de MotoGP uit via BBC 3. Ik vind het persoonlijk jammer dat het niet meer op Eurosport te zien is. Sinds een aantal maanden kan ik via Eurosport HD kijken en die geeft het wel in breedbeeld.
mietde Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Geplaatst: 11 april 2009 Ook nog analoog op astra. Duitse versie maar met engels commentaar. Alleen Randy ontbreekt en het is blijkbaar een uurtje later. Denk dat ik m'n oude Pace maar eens te voorschijn ga halen. You cannot ignore that member
mietde Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Geplaatst: 11 april 2009 hmm, tis de duitse en niet de britse versie en dus geen motogp. Opbergen dus weer die analoge handel. You cannot ignore that member
cookie Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Of alle races bij de BBC te zien zijn, weet ik niet. Zondagavond zenden ze alleen de MotoGP uit via BBC 3. Normaal gesproken zijn alle races live onder de "red button" te zien.
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Ja hallo, Maar dat is niet voor de meesten van ons die een normale 'vasteland' tuner hebben.
satfanaat Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Ik heb vandaag een trailer gezien op eurosport waar ik kon verstaan dat de moto en auto grandprix worden uitgezonden. Hoe zit dat dan?
cookie Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ja hallo, Maar dat is niet voor de meesten van ons die een normale 'vasteland' tuner hebben. Die kanalen onder de red button kan je op elke ontvanger gewoon ontvangen, staan dan als STREAM-0 t.e.m. STREAM-6 in je zenderlijst.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat dit zo'n freesat ontvanger was. Ik heb wel handmatig (hij leest ze zelf niet in) de kanalen BBCi 1 t/m BBCi 7 ingevoerd op 12.441V (28,2 Oost). Zijn dat dezelfde? Ik zit er nu al vanaf 18.45 uur naar te kijken i.v.m. de MotoGP races.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Bedankt Frans, Dan is het toch weer OK. Ga nu kijken naar de 250CC race. Die begint over een goede 10 minuten en ik hoop dat die langer duurt dan de 125CC.
satfanaat Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Bedankt Frans, Dan is het toch weer OK. Ga nu kijken naar de 250CC race. Die begint over een goede 10 minuten en ik hoop dat die langer duurt dan de 125CC. Veel kijkplezier toegewenst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen