Sjattuh Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Ik heb hier een PC staan voor algemeen gebruik voor het park. Nu wil ik graag de user waarop iedereen kan inloggen zo beperken dan men alleen maar kan internetten en msn'n. Dus niets installeren, niet klooien met landinstellingen etc. etc. Is er een tooltje waarmee ik dit kan doen? XP Pro Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
ehm44 Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Hier zijn diverse mogelijkheden voor, Gebruiker aanmaken en via policy's regelen dat deze verder niets kan. Wat misschien een beter (gratis) alternatief is op een pc voor algemeen gebruik, is steadystate. Te downloaden via de microsoft site. Hiermee kun je, naast gebruiker eenvoudig beperken, ook opgeven dat eventuele wijzigingen na een herstart verloren gaan, hierdoor start de pc altijd in dezelfde staat op (eventueel door gebruiker aangemaakte bestanden zijn dan ook verloren). Linkje naar steadystate Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
Sjattuh Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 dat leest als een perfecte oplossing. Thx - ga het morgen ff testen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen