Gast wanderer Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Wie o wie heeft voor mij een beschrijving/guide/manual/pin lay-out/aansluitschema van dit moederbord? Op de site van Gigabyte tw kennen ze dit type niet. Via google zijn wel drivers voor dit type te vinden, maar geen beschrijving. Het gaat me met name om de aansluiting van de leds/schakelaar voor de voorkant van de pc, er zit een stekker op met 8 pinnen/draden die naar het front van de pc-kast moeten.
Gast ozzo Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Is ie niet hetzelfde als de andere 8IG modellen :
Gast wanderer Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 nee is niet hetzelfde er zitten 8 pinnen op een rij, geen 20 en ik heb die 8IG bordjes al uitgebreid bestudeerd...maar die zijn het (net) niet...
Moderator Matchless Geplaatst: 11 april 2009 Moderator Geplaatst: 11 april 2009 google ook eens op IBM netvista. Bij enkele modellen hebben ze dat bordje gebruikt. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast ozzo Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Ik heb wat franse fora afgestruind en kwam erachter dat ze bij Gigabyte zelfs geen antwoord weten, omdat het een OEM bordje betreft met een andere chipset zodat ze er geen support op kunnen geven. Het ligt dus aan het merk PC wat op de kast aangebracht is. Dus als je ons dat even meedeelt, dan wordt het zoeken gemakkelijker.
Gast wanderer Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 heb het mobo van iemand gekregen, die draaide het in een server.... maar ben er achter met dank aan matchless die me de juiste richting wees, dat het werd gebruikt in een IBM netvista M42 49P1599, type 8303, alleen heb ik daar alleen een beschrijving van kunnen scoren...en nog geen connection diagram... verdere gegevens onder voorbehoud: Intel FW82801 Intel 845G Sound AD1981 Pentium 4 478
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen