Gast zwartemerel Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Hallo kheb een Sony KV-21FX20B tv gekocht, is het ook mogelijk om de dreambox afstandsbediening voor de tv en de dreambox te gebruiken? zo ja, hoe kun je ze met elkaar laten "kennismaken". Henri
DeBeek Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: zwartemerel Hallo kheb een Sony KV-21FX20B tv gekocht, is het ook mogelijk om de dreambox afstandsbediening voor de tv en de dreambox te gebruiken? zo ja, hoe kun je ze met elkaar laten "kennismaken". Henri Ja hoor , dat kan gewoon, Hoe, lees de gebruiksaanwijzing van je Dreambox eens door. Daarin staan de Codes voor bijna alle tv's en hoe je deze moet programmeren.... Geen Gebruiksaanwijzing.?>>> HIER <<< kan je hem downloaden.
Gast zwartemerel Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 kga er morgen is even in lezen, khad er geen handleiding bij, dus zoiezo bedankt voor de link!!
Gast zwartemerel Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Kben er even mee aan de slag gegaan, maar kan geen code voor de tv vinden, nu heb ik het volgende naar sony gemaild: KV-21FX25B 4045759 Voor een universele afstandsbediening (afstandbediening van een dreambox) ben ik op zoek naar de 4 cijferige code om deze in te stellen voor de tv. kunt u me vertellen welke deze code is? antwoord van hen: Geachte heer Mostert, Bedankt voor Uw email, Het Code die U nodig heeft voor Uw Dreambox zou in Uw handleiding moeten staan. Mocht U nog vragen hebben of mocht U er nog steeds niet uitkomen dan horen wij graag weer van U. Met vriendelijke groet, Consumenten Informatie Centrum Sony Nederland --- mijn reactie daarop: Nee , het gaat om ik wil de afstandbediening van de dreambox gebruiken voor de sony tv. ik weet hoe ik de afstandsbediening moet instellen, maar dan ben ik een cijferige code van de tv nodig. Henri -- hun antwoord: Geachte heer Mostert, Indien u gebruik wilt maken van de afstandsbediening van uw dreambox zult u de code uit de handleiding van uw dreambox moeten halen. De code die u nodig heeft is namelijk een code die door dreambox, voor Sony gemaakt is. Met vriendelijke groet ----- en die code kan ik niet vinden in de handleiding van de dreambox, zit sony mis, of kijk ik verkeert?
DeBeek Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Sony heeft gelijk. In de eerder gegeven link naar de gebruiksaanwijzing van de Dreambox, vind je op pagina 103 de code.s voor Sony tv's... Welke je nodig hebt.? gewoon even proberen... En op pagina 99 staat hoe je de remote van je dreambox moet programmeren...
Gast zwartemerel Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Gelukt! bedankt, kheb wel goed gelezen hoe ik het moest instellen, maar deze bladzijde over het hooft gezien denk ik. 1535 is de code die bij deze tv werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen