Gast woutervg Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Vandaag kwam ik er achter dat mijn scena 5 bepaalde zenders niet op wil nemen. Timeshift lukt dan wel op deze zenders. Dit gebeurt oa bij JimJam, Bebe TV en Boomerang, maar ook op Al Jazeera International. Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Gast Invertist Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Andere zenders lukken wel? Wat is de uitslag van de test (de ingebouwde test, die aangeeft of de schijf snel genoeg is)?
Gast woutervg Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Op alle andere zenders gaat het wel goed. Het gaat alleen niet op deze zenders. Ik krijg ook geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets wanneer ik op de rec. toets druk.
Murdock Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Binnenkort komt er nieuwe software, dan is dit probleem ook meteen opgelost. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast woutervg Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Origineel bericht van: Murdock Binnenkort komt er nieuwe software, dan is dit probleem ook meteen opgelost. Weet je ook hoe het komt dat ik de ene zender wel kan opnemen en de andere niet? Heeft het met de bitrate te maken ofzo?
Murdock Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Waarschijnlijk met EPG flags, maar daar ben ik niet zeker van. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen