Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Heb een paar DVD9 schijfjes in m'n bezit om een stel AVCHD films van ruim 8 Gb op ze zetten. Normaal brand ik deze .iso formaten simpel met Nero burning Rom zonder poespas of wat dan ook. Het gaat dan wel om films die op een DVD5 passen. Normale DVD5 AVCHD films staan als .iso op m'n PC en als ze gebrand zijn ziet de PS3 de schijf als een AVCHD schijf. Nu wil ik op DVD9 branden maar dan komt het .iso bestand op de DVD9 te staan,en dat herkent m'n PS3 niet. Nu zie ik ook niet de optie om UDF 2.5 in te stellen maar voor DVD5 formaat AVCHD had ik dat ook niet nodig. Iemand een idee?
Gast Allure Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Probeer eerst eens een ander brandprogramma, zoals DVD Decrypter. Daar brand ik probleemloos een AVCHD .iso in DVD9 formaat mee. Anders moet je de .iso uitpakken en de mappen op de gangbare manier in Nero branden, dus als UDF 2.50.
Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: Allure Probeer eerst eens een ander brandprogramma, zoals DVD Decrypter. Daar brand ik probleemloos een AVCHD .iso in DVD9 formaat mee. Anders moet je de .iso uitpakken en de mappen op de gangbare manier in Nero branden, dus als UDF 2.50. En hoe stel je UDF in dan? Die optie vind ik dus niet... Wanneer ik op de film klik,opent Nero burning Rom vanzelf. Echter geen optie te bekennen waar je UDF selecteert...
Gast Allure Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Nero Burning Rom en dan DVD kiezen. Links zie je meerdere soorten DVD's staan, kies voor DVD Rom (UDF) tabblad multisessie: geen multisessie tabblad instellingen: - handmatige instellingen - fysieke partitie - UDF 2.50 Klik op 'Nieuw' en sleep de mappen BDMV en CERTIFICATE naar het venster waar de te branden bestanden in kunt voegen. branden die hap en kijken maar!
Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Geplaatst: 11 april 2009 Origineel bericht van: Allure sleep de mappen BDMV en CERTIFICATE naar het venster waar de te branden bestanden in kunt voegen. branden die hap en kijken maar! ??? Het AVCHD bestand is gewoon een .iso bestand van ruim 8 Gb. Geen BDMV,da's toch blu-ray? Decrypter werkt idd ook goed. Geen gedoe,gewoon branden maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen