Gast easygoerik Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Hoi allemaal, Hedenavond ging om 2030 het licht uit. Op 2 v/d 4 ontvangers in ons huis geen enkel signaal meer. Deze 4 ontvangers hangen momenteel aan 1 quad lnb in een draaibare opstelling. Aangezien ik nog steeds in afwachting ben van retour Multytenne lnb-bak, heb ik geen schotel alternatief. Dus hup, het dak weer op. In de schuur na lang zoeken nog een single monoblock gevonden als test lnb. Meteen weer signaal. Na controle bleken de buitenste aansluitingen volledig kaduk te zijn, de 2 binnenste aansluitingen geven alleen signaal op de horizontale frequenties. Verticaal is foetsie ! Nu heb ik dit zo´n 2.5 jaar geleden ook op een inverto twin lnb gehad, en deze dus omgeruild voor deze quad ! Ik heb nog garantie op de lnb, wellicht mag ik deze wederom omruilen in Zoetermeer. Maar wellicht hebben andere mensen betere ervaring met alternatieve merken.. dus mijn verzoek, roep eens alstublieft ? Thanks..
Obi Wan Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Ik heb zelf hele goede ervaringen met smart LNB's. Zijn heel degelijk en geven ook goed signaal door en de prijs is heel voordelig. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen