SPJ Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 hallo all. ik loop tegen iets raars aan. mijn maatje en ik hebben allebei een DM7020 met T55 wavefrontier met 4lnb's. we draaien beide met PLi op de HD. ik kan met mijn box gewoon alle BBC en ITV kanalen (op 28,2) ontvangen en gebruik daarvoor de mgcamd 1.26. maar bij mijn maatje wil het me niet lukken om de engelse kanalen te ontvangen. ik heb de HD geformateerd, schone verse image, instellingen heb ik niet overgenomen maar alles opnieuw ingesteld en nieuwe cams (newcamd en mgcamd) gedownload. echter zonder resultaat. iemand die dit herkent, of zegt van, hejjjjjj daar moet je ff op letten ?? m.vr.grt. JP
dagg Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 mja, een goed antwoord zou je kunnen krijgen als je ff de boxen omwisselt; dan kun je het signaal tot aan de box met elkaar vergelijken. verder misschien een verrotte lnb of diseqc-switch, of slechte bekabeling? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
boaz Geplaatst: 11 april 2009 Geplaatst: 11 april 2009 Voor die kanalen heb je geen cam nodig, dus daar zit het probleem niet, tenzij je "rare" dingen hebt ingesteld. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
rommelaar Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Heb je een settingslijst er compleet ingezet?Ik had nl met Joske ook geen beeld op de bbc kanalen. Na opnieuw zenders zoeken werkten ze wel.Wel eerst even alle bbc zenders die in je lijst staan eerst verwijderen en dan opnieuw zenders laten zoeken. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
SPJ Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 ik zal jullie suggesties eens grondig nalopen bedankt allemaal ik hou jullie op de hoogte grtz jp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen