Gast duca Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Het lukt gewoon niet,nu krijg ik de melding van FTP connecting to 192.168.2.106 connected. could not login to dreambox,check username and password. disconnecting. disconnecting. wat doe ik verkeerd???? :user name:root password:dreambox woord hier gek van. Groet:duca
Gast duca Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Bestaat er nog andere mogelijkheden om de draaibaar settinglijst van Joske in mijn dreambox 7000s te stamppen? [ik heb het helemaal gehad met die ftp gedoe] ik wacht op jullie reacties. Groet:duca
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 welk image en welke versie van dat image draait...? (als informatie voor ons) om snel te zien of er iets anders fout is zou ik even DCC.exe gebruiken starten ipnummer van de dreambox invullen root dreambox als login invullen reconnect als dat niet gaat is er iets verkloot of het standaard paswoord is gewijzigd door jou of iemand dan raad ik aan een factory reset te doen waardoor je image in fabriekstoestand komt (dus foute settings of paswoorden worden ook gewist) als dat gebeurt is moet je wel weer de dreambox volledig nieuw instellen dan zou je met standaard instellingen enigma1 in dreamboxedit en ftp passive gewoon moeten kunnen verbinden ik neem wel aan dat je dreambox in dezelfde ip-range staat als je pc chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Hoi,mijn 7000s draait op germini 4.60,van 25/12/2008. wat DCC betreft dit is wat ik krijg te zien met de DCC:netwerk computer-dreambox-router[ok] Protocol:telnet:connected FTP:connected. Bootmanager:not found. Telnet:disconnected. Telnet:login incorrect. . GR:duca
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: duca Hoi,mijn 7000s draait op germini 4.60,van 25/12/2008. wat DCC betreft dit is wat ik krijg te zien met de DCC:netwerk computer-dreambox-router[ok] Protocol:telnet:connected FTP:connected. Bootmanager:not found. Telnet:disconnected. Telnet:login incorrect. . GR:duca En nu de vraag lukt het ook met de DCC om draaizitting lijst van Joske in mijn dm7000s in te persen? gr:duca
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Hoi, duca principieel wel als ftp connected is dan moet je wel weten waar die settings moeten komen staan bij mijn 7020 staan die bestanden in etc/tuxbox/config/enigma en alleen de satellite.xml hier /etc/tuxbox/ dat zou bij de 7000 idem zijn maar dat je loginnaam verkeerd is blijft je straks parten spelen dat moet je dan toch zien op te lossen chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Oké dan op deze manier, ik zoek iemand in de omgeving Zuid Holland [R.DAM] die mij met de draaibaar zetting kan en wil helpen. gr:duca
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Hoi, duca bij de 7000 staan die bestanden in etc/tuxbox/config/enigma en alleen de satellite.xml hier /etc/tuxbox/ heb het net nog even gechecked bij mijn zus d'r 7000 dus als je poging mislukte met DCC/ftp is de oproep terecht maar je vergeet ook een eerder advies, om een factory reset te doen of durf je dat niet? zo lastig is het niet. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Hoi, duca bij de 7000 staan die bestanden in etc/tuxbox/config/enigma en alleen de satellite.xml hier /etc/tuxbox/ heb het net nog even gechecked bij mijn zus d'r 7000 dus als je poging mislukte met DCC/ftp is de oproep terecht maar je vergeet ook een eerder advies, om een factory reset te doen of durf je dat niet? zo lastig is het niet. chiao Durf niet anders ben ik alles kwijt doe ook aan cardsharen daarom en ben nieuw met de dreambox gebeuren. duca
Henksat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: duca Durf niet anders ben ik alles kwijt doe ook aan cardsharen daarom en ben nieuw met de dreambox gebeuren. duca Dat is nou net de kern van het probleem. Iedereen wil aan de Dreambox vanwege de CS, maar ze hebben er helemaal geen verstand van. Dit, terwijl alle info op het net te vinden is. Er is niks simpelers dan een zenderlijst in een Dreambox te krijgen, zeker met een tool als Dreamboxedit 3.0 Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
dagg Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 password resetten mbv tuxcommander zou ik persoonlijk doen, maar ik woon niet in Z-Holland om dat voor je te kunnen doen. met de zoekfunctie op dit forum zóu je het zelf kunnen uitvogelen hoe dat moet, maar dat is behoorlijk bagger hier .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
dagg Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 hmm dat kan je wel vergeten om dat te vinden, dat staat op het oude forum. Is dat nog ergens na te zoeken, oudsat4all.com oid? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 wat kun jij goed zoeken dagg...! tux commander staat in bijna elk image als plugin dus makkelijk op te roepen chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
dagg Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 haha lol, ok dan! hopelijk dat die oude passwd- dan nog het oude password heeft. nee ik bedoel de /etc/passwd aanpassen naar leeg password voor root, maar ik ben nou te lui om dat weer uit de doeken te doen .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten