Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 je kunt ook pech hebben en je hacker heeft alles per ssh geregeld. je bent een rund als je met cs stunt chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: duca Durf niet anders ben ik alles kwijt doe ook aan cardsharen daarom en ben nieuw met de dreambox gebeuren. duca Dat is nou net de kern van het probleem. Iedereen wil aan de Dreambox vanwege de CS, maar ze hebben er helemaal geen verstand van. Dit, terwijl alle info op het net te vinden is. Er is niks simpelers dan een zenderlijst in een Dreambox te krijgen, zeker met een tool als Dreamboxedit 3.0 Henksat,jij hebt ook moeten vragen om te leren dus als je zou moet reageren dan hoeft van mij niet,ik heb jou niet om jou reactie gevraagd. duca
dagg Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 niet te brutaal worden duca, ik zit ook ergens in de remblokken vanwege de cs om je verder te helpen. (/var)/etc/passwd aanpassen naar root::0:0::/bin/sh en dan issie leeg (net nog getest op gemini e1 4.1 (de 7000), eigen risico!!!). ik heb wel multiboot dus me passwd-file kan ik aanpassen... .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Henksat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: duca Henksat,jij hebt ook moeten vragen om te leren dus als je zou moet reageren dan hoeft van mij niet,ik heb jou niet om jou reactie gevraagd. duca Duca, aan jouw vraagstelling merk ik dat je kennisniveau 0.0 is, hieruit durf ik ook te concluderen dat je niks gelezen hebt om de kennis te vergaren die nodig is om dat te doen wat je wilt doen. Met lezen doe je nou eenmaal de meeste kennis op, dus je hoeft mij niet terecht te wijzen, maar zelf wat actiever bezig gaan met je box. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
sportster Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 je kan ook direct via de gemini server div settingslijsten er zo inpompen, ik weet dniet of die van joske erbij zit maar ik denk dat er keus genoeg is saludos
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 in zoverre vind ik dat niet brutaal van duca maar wel te bedenken dat het over je zelf afgekondigde kritiek is en dat mag je henksat niet kwalijk nemen en terecht als je de forum regels kent zij het zo, je wilt verder en toch met een exponentiele leer/kennis curve slimmer aan de slag met je receiver dan zou je dus moeten stellen, als vraag, wat is er nu nog mogelijk je kapt de touwen en gaat vrij uit zeilen. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast duca Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Jongens ,bedankt voor jullie HULP hier kan een slotje op. Duca
Aanbevolen berichten