Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is gewoon je eigen voorkeur.

Op zich zijn ze allemaal op hetzelfde gebaseerd maar zijn ze wat opgesmukt met eigen skins en plugins.

Het is eerder interessant denk ik om regelmatig wat bij te lezen en van daaruit eens over te stappen naar een nieuwere release enz..

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:

Nadeel van Gemini vind ik dat men lang op een update moet wachten, de laatste (4.10) dateert alweer van ruim 2 maanden geleden.

Pli maar ook een Milo zijn wat dat betreft veel vlotter.

Als je het proggie "Barry Allen" installeert dan kun je vrij eenvoudig meerdere images op je harde schijf zetten en kiezen met welke je op wilt starten. Misschien leuk voor je om dat eens te proberen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: hansdunbelg
oke voor mij is het nog allemaal nieuw en kan er nog maar moeilijk uit komen maar bedankt voor de info

meningen blijven subjectief en dus zul je gewoon zelf moeten experimenteren, dat is inherent aan ervaring opdoen
keuze genoeg qua images lijkt me.
chiao

Les Djinns (Trentemoeller Remix)

Djuma Soundsystems

Geplaatst:

Milo werkt erg goed als je beginner bent, je hebt direct beeld nadat je de image heb geplaatst (cccam is al werkend) en zapt erg snel.

Bij mij werkt timeshifting in Milo niet goed, hoesten en proesten staat het beeld eindelijk na 12 seconden stil. Bij Gemeni staat het beeld al na 2 seconden stil.

Bij PLI heb ik dat geïmporteerde EPG (van internet) er een uur naast zit wat ik niet kon oplossen, maar dat zal nog wel door mijn onervarenheid komen (nog maar 2 maanden een Dreambox).

Gewoon proberen welke image het beste bij je past.

Erg handig is als je in je handtekening onder je berichten vermeld wat je Box type is en welke image en plugins je gebruikt. Dat scheelt een hoop vragen als je een vraag plaatst op deze board.

EDIT: en vragen zullen vast nog wel komen.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

ik vind newnigma de fijnste en meest stabiele enigma2 software, zeker eens proberen dus

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: delto95
Origineel bericht van: allez l'om
ik vind newnigma de fijnste en meest stabiele enigma2 software, zeker eens proberen dus

Ben ik het roerend mee eens...!

ook ik vind het de stabielste image zonder toeters en bellen en CCcam 2.011 werkt meteen
ppaap
Geplaatst:

Ik ben sinds een klein weekje ook met Newnigma bezig en idd het is een erg fijn image, standaard skin ziet heel mooi uit, vind alleen de teksten van het menu erg klein, heb een 43inch plasma en zit op 4,5 meter maar kan sommige teksten niet goed lezen (kan ook zijn dat ik een brilletje nodig heb cool).

Dus gewoon een Barry Allen op een USB stick zetten en lekker gaan testen met meerdere images!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

Geef mij maar LT:

het mediacenter gedeelte is erg functioneel en mooi,

de direct streaming player werkt goed,

een goede device beheerder. Lt is de enigste img waar bij mij de usb geen gezeik geeft!,

je kan veel dingen zelf aanpassen, bv de postitie van de infobalk,

en verder zeer stabiel.

Vu duo2 met pli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen