Appy Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Wat is de fabrikantcode van een Pioneer LX-5090.
juleke21 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 bij mijne pio:uit-i,3sec wachtendan pijltje-links-boven-links-rechts-knop aan.soms 3 maal proberen of meer maar geraak toch binnen OPPASSEN is de boodschap
Appy Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Ik bedoel niet om in het menu van de tv te komen.maar de code meestal 2 of 3 cijfers zodat de hoofdfuncties van de tv in mijn andere afstandbedieningen komen. Dan kan ik bv. met de afstandbediening van de dvdrecorder ook de tv kanalen en ingang regelen.
Ron Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dat is per afstandsbediening verschillend en vind je normaliter in het boekje van de afstandsbediening. Ron
Appy Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Klopt, heb al een paar lijstjes na gekeken maar nergens staat de pioneer tv er bij. Wel de pioneer Dvdrecorder en reciever.
Ron Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Aangezien zoals ik al schreef het per fabrikant afstandsbediening verschilend is en je ons niet "verklapt" om welke afstandsbediening het gaat, zul je geen antwoord (kunnen) krijgen. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen