gerrit B Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 nou die komt niet meer suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast hummiesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Heeft Maurice na de klusjesman een nieuw slachtoffer gevonden?
The Iron Maiden Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dit ging er aan vooraf... VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Hydraman Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: gerrit B nou die komt niet meer LOL!
gerrit B Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Weet je dan ook hoe paaseieren gemaakt worden? nou gewoon zo dus suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Poetsdoekje Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: gerrit B Weet je dan ook hoe paaseieren gemaakt worden? nou gewoon zo dus suc6 Gerrit De photoshop kunsten liggen er wel heeeeeel dik bovenop En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
gerrit B Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Hierbij dan het origineel De ander was naderhand ingekleurd vandaar de duidelijke lijnen. Ik heb ook nog wel een andere versie, maar denk dat de mods die een klein beetje te ver vinden gaan. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast hummiesat Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Ja, die ingekleurde verklaart ook waarom het chocolade eieren zijn. Dat ziet er echt uit als een chocokip...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen