maja Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Iemand heeft dit al eerder beschreven maar ik kan het niet vinden. Programmer heb ik. Wie weet het?
Gast aart44 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Lijkt me dat je in het schotelpark meer succes hebt dan in "Off topic" maar ik denk dat je de bijlage in dit bericht zoekt. Anders verder zoeken op berichten van @Henksat.
maja Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Staat er niet bij ik wil van modus 8 naar modus 5 ik weet niet meer hoe dat gaat. Modus 5 heb ik nodig voor een cascade regeling met 10 lnb's.
Gast aart44 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dan de handleiding in het Duits, 1.Receiver mit Programmer Anschluss Rec. verbinden 2.Programmer Anschluss SW101D mit DiseqC Anschluss 1 verbinden 3.Receiver einschalten 4.PWR LED am Programmer leuchtet 5.Gewünschten Programmier Modus wählen, z.B. Modus 6 6.Nach 1-2 Sekunden wird die OK LED (grün) am Programmer leuchten 7.Programmierung abgeschlossen
maja Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 @Aart44. Ik meen dat het anders moet wat ik wil is omprogrammeren. Van modus 8 naar 5 volgens mij gaat dat niet zo eenvoudig. Ik meen zeker te weten dat iemand dit beschreven heeft hier op dit board. Overigens bedankt Aart44 voor de genomen moeite. Maja
maja Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: aart44 Dan de handleiding in het Duits, 1.Receiver mit Programmer Anschluss Rec. verbinden 2.Programmer Anschluss SW101D mit DiseqC Anschluss 1 verbinden 3.Receiver einschalten 4.PWR LED am Programmer leuchtet 5.Gewünschten Programmier Modus wählen, z.B. Modus 6 6.Nach 1-2 Sekunden wird die OK LED (grün) am Programmer leuchten 7.Programmierung abgeschlossen Dit is toch de juiste manier wel moeten alle lnb's los gekoppeld worden. De nieuwe configuratie werkt in ieder geval. Bedankt Maja
MySat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: maja Dit is toch de juiste manier wel moeten alle lnb's los gekoppeld worden. De nieuwe configuratie werkt in ieder geval. Bedankt Maja Ben het met Maja eens.... Erg simpel en gewoon de duitse handleiding volgen..... Maar volgens mij hoeven de bestaande LNB's echt niet los (nooit ergens gelezen). Hoe kom je aan deze kennis Maja ? Grtz Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
maja Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd. Daar zijn geen lnb's aangesloten. Misschien hoeven ze niet losgehaald te worden.
Gast NeO Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Mode 5 programeren is simpel, je sluit de programmer aan met een koppelstukje aan de Satconn en drukt op het knopje 5. Dat is alles, lnbs mogen gewoon aangesloten blijven. (Denk dat je in de war bent met mode 8, daarvoor moet je meerdere knoppen in drukken.) Beste kun je wel mode 8 gebruiken, dat is auto mode 1+5+6 (even uit mijn hoofd.) Geeft je veel meer mogelijkheden. Enige uitzondering is als je meer als 10 lnb´s hebt aangesloten. (dus als je er extra 4/1 switches op de 1-10 poorten van de Satconn hebt hangen.) Dan moet je terug naar mode 5, omdat anders de Satconn van streek raakt. Bij mij staat ie nu ook in Mode 5 maar puur omdat ik dus 13 lnb´s eraan heb hangen, anders stond ie hier ook gewoon in Mode 8.
maja Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Geplaatst: 13 april 2009 Bij mij werkte het gewoon niet goed in modus 8 eerste 4 lnb's wel de andere niet. Modus 5 is voor cascade die moest ik dus hebben. Nu werkt alles fantastisch. Grtz Maja
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen