Thomas2000 Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Ik gebruik al een tijdje Remote desktop binnen mijn netwerk. Nu wil ik mijn pda synchronyseren via rdp. Nu zijn daar wel betaalde oplossingen, maar volgens rdp kan je ook lokale bronnen meenemen, zoals plug en play apparaten, die tijdens de sessie worden aangesloten. Dit krijg ik niet aan de gang. Als ik de pda aansluit synchroniseerd die met de client en niet met de server. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Werkt niet, alleen die betaalde oplossing werkt, lokale bronnen herkent maar een zeer beperkt aantal apparaten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Ok dankje WPW. Is er misschien ook een freeware versie voor usb over ip? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Nog niet gevonden helaas. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen