pukje Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Binnenkort krijgen we hier adsl2+ en dan kan ik naar dommel ,die bieden meer en een goede prijs. Maar wil natuurlijk niet x dagen zonder adsl. Hoe wat te doen ?
Ome Merde Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 wanneer loopt je huidige contract af. kent dommel geen "overstapservice" zoals de Nederlandse providers ? merDe deze ruimte is te huur
pukje Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Dat hoort ook bij mijn vraag ,ik heb bijna 3 jaar het belgacom abbo en wat ik vind is dat je na 1 jaar met een opzeg termijn van 7 dagen kan opzeggen. Een overstap service kennen ze niet ,hun zeggen kort gezegd "neem bij ons een abbo naar ontvangst username/passwoord deze in het modem zetten en dan belgacom adsl opzeggen". Maar met de ervaringen die ik uit nederland hoor hoor ik graag van iemands ervaringen die het al zo gedaan hebben.
Gast wanderer Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Origineel bericht van: pukje en wat ik vind is dat je na 1 jaar met een opzeg termijn van 7 dagen kan opzeggen. wat jij vindt doet er niet toe, het gaat erom wat er in je huidige contract staat...
Gast sat-elite Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 ik heb het een paar keer geregeld voor klanten in Nederland in Belgie zal het wel niet anders zijn eerst kijken wanneer het contract afloop bij de huidige provider dan bij de nieuwe provider een datum plannen die hiermee gelijk valt.bv 30 dagen in de toekomst.normaal zegt de nieuwe provider het contract bij de oude op maar doe dit zelf ook ruim op voorhand en het liefst aangetekend. houd er rekening mee dat bepaalde providers zich gedragen als kleine kinderen en bv een week op voorhand al je email gaan blokkeren oid.echte logica zit er niet in wel fatsoen van de oude provider.houd je in ieder geval aan de wettelijke opzegtermijn ! succes ermee en hopelijk zo weinig mogelijk downtime
pukje Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Geplaatst: 14 april 2009 Origineel bericht van: wanderer wat jij vindt doet er niet toe, het gaat erom wat er in je huidige contract staat... Wat in het contract staat is niet altijd bindend ,als wettelijk iets vast omschreven staat kan daar door een contract niet van afgeweken worden. Niet iedere client heeft een andere overeenkomst met belgacom daar zijn ook standaard contracten/overeenkomsten. Verder heeft de BIPT ook veel zaken van belgacom ongeldig verklaard. Dus gewoon mijn vraag hoe ziet het er standaard uit.
_Bartje_ Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Sterkte, ik vrees dat je wel even gaat zonder zitten. Dommel is afhankelijk van belgacom.
pukje Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: _Bartje_ Sterkte, ik vrees dat je wel even gaat zonder zitten. Dommel is afhankelijk van belgacom. Bedankt voor de reactie ,jammer dat zo een overstap met problemen gepaard gaat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen