Satfreaked Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Ik ben voor een vriend aan het kijken of we een Diablo Cam Wireless kunnen combineren met een Topfield 7700 HD ontvanger. Is er iemand die dit werkend heeft en of gezien heeft. Ook schijnt de Diablo Wireless CCcam te ondersteunen klopt dit. Mocht dat zo zijn moet je dan een Cas3 erbij nemen of kan je hem ook draadloos benaderen met bv Total Commander. ( dit las ik ergens ).. BVD Satfreaked.
deeejeee Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Ik heb vernomen dat de Diablo WIFI werkt met de Topfield 7700 HD. Om de cam te voorzien van de laatste U W software, waar de CCcam emu inzit heb je idd een CAS 3 nodig. Het bewerken van de config file gaat wel via FTP. DM8000 ruDREAM Infinity X
Gast beukenootje Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Origineel bericht van: deeejeee Ik heb vernomen dat de Diablo WIFI werkt met de Topfield 7700 HD. Om de cam te voorzien van de laatste U W software, waar de CCcam emu inzit heb je idd een CAS 3 nodig. Het bewerken van de config file gaat wel via FTP. Cas 3, ik heb vanmorgen U W 1.76 in mijn Diablo WIFI gezet met de CAS 2 dus dat wil ook. Of zeg ik nu wat raars. Henk.
Gast Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Volgens mij worden nu de Diablo Wireless en de Diablo WIFI door elkaar gehaald. Zijn twee verschillende cammetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen