allez l'om Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 ik zoek een gratis (nederlands) voip nummer, iemand een idee waar ik die kan krijgen? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Kowalski Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Origineel bericht van: allez l'om ik zoek een gratis (nederlands) voip nummer, iemand een idee waar ik die kan krijgen? Een gratis Nederlands VOIP nummer ben ik nergens tegengekomen. Wel een pre-paid nummer voor € 10,00 per jaar, maar dat is dan zonder beltegoed. Dus beltegoed moet je dan nog apart aanschaffen danwel uitbellen kun je via een andere aanbieder. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast aart44 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Uit het aantal reakties maak ik ook op dat het niet bestaat een echt gratis nummer. Maar misschioen dat iemand toch nog iets weet.
allez l'om Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Geplaatst: 16 april 2009 heb nu een prepaid nummer bij budgetphone genomen, voor 10 euro per jaar kun je je geen bult vallen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast sat-elite Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Origineel bericht van: allez l'om heb nu een prepaid nummer bij budgetphone genomen, voor 10 euro per jaar kun je je geen bult vallen toch wel wat een waardeloze kwaliteit daar bij die firma kun je beter iets meer betalen en naar callvoip gaan
Kowalski Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Bij Budgetphone (deze bedoelde ik inderdaad) heb ik ook 4 prepaid nummers. In tegenstelling tot bij sat-elite is de kwaliteit bij mij en bij 2 kennissen wel goed. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast aart44 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Origineel bericht van: sat-elite toch wel wat een waardeloze kwaliteit daar bij die firma kun je beter iets meer betalen en naar callvoip gaan Dat heeft totaal niets met het nummer te maken, je kunt het nummer veriferen bij een andere voip aanbieder zoals Voipbuster, Voipstunt en ga zo door. Een nummer is een nummer en heeft volgens mij geen enkele kwaliteit.
Kowalski Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Origineel bericht van: aart44 Een nummer is een nummer en heeft volgens mij geen enkele kwaliteit. Toch wel, inkomende oproepen gaan sowieso via de aanbieder waar je het nummer geregistreerd hebt. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Sverige Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Ik kan ook bevestigen dat de kwaliteit goed is van budgetphone bij inkomende gesprekken... Het Engelse nummer wat ik kocht bij TTNC is nog wel beter... TTNC heeft geen eigen voip structuur, maar verkoopt alleen nummers. Ik ontvang gesprekken op dit nummer via de Duitse voipdienst van DUS.net, maar budget is zeker goed... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
pukje Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 de afgelopen 4 jaar heb ik 3 keer een nummer van budgetphone geprobeerd en altijd er weer mee gestopt vanwege de slechte geluidskwaliteit. Ik zou van de mensen willen weten die goede geluidskwaliteit hebben welke codex ze gebruiken ?
Gast sat-elite Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 zelf adviseren ze g711u maar dat is zeker geen garantie voor goed geluid iemand heeft me eens verklaart dat bij drukte op de servers je wordt overgezet naar een lager codec.hier kun je zelf dan ook niks aan doen. goede voip hardware past zich automatisch aan naar de gebruikte codec en kun je prioriteit opgeven als je provider deze codec ook gebruikt anders heeft het naar mijn mening weinig zin stel je hardware kan G.722 aan en je provider en jouw telefoon niet dan zal het ook niet werken
Kowalski Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Origineel bericht van: allez l'om ik zoek een gratis (nederlands) voip nummer, iemand een idee waar ik die kan krijgen? Nu kun je een Nederlands 085 nummer krijgen bij de Betamax-providers (voipbuster, justvoip enz.) voor slechts 1 euro, zie hier. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen