Terror Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Hi, Ik zoek een programma om een externe PC via internet over te kunnen nemen zonder dat die gebruiker software moet installeren. Ik zoek eigenlijk een alternatief voor logmein rescue, deze kost namelijk 929 euro, per jaar. Alvast bedankt, -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 logmein is gratis (maar dan kun je geen file transfer doen) en kunt beheren op afstand teamviewer is ook een aardig alternatief maar indien het een xp pc is is de remote desktop er al standaard op (of is dat enkel de xp-pro??) verder zijn TightVNC aardige tooltjes / maar een beetje lastig voor de tegenpartij om vooraf in te stellen wat dat aangaat is teamviewer top easy. chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
winwiz Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 rdp zit alleen in xp pro. Verder is wel van belang om te weten of je wel interaktie verlangt van de gebruiker. Logmein en Teamviewer werken prima maar verlangt wel dat de gebruiker iets doet (al is het maar een wachtwoord doorgeven) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
kees kas Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 google eens op UltraVnc Single Click werkt perfect, jij set vnc in listen-mode, de klant start de exe, bij jou komt een "call" binnen. aangezien de klant initieert hoeft er ook niets aan de router te worden aangepast.
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Origineel bericht van: kees kas google eens op UltraVnc Single Click werkt perfect, jij set vnc in listen-mode, de klant start de exe, bij jou komt een "call" binnen. aangezien de klant initieert hoeft er ook niets aan de router te worden aangepast. Citaat: over te kunnen nemen zonder dat die gebruiker software moet installeren. dus dat past ook al niet... maar winwiz gaf nog geen alternatief,> tenzij dat er niet is. tja professionele interfaces en hardware die je zelfs toegang geven tijdens booten zal wel niet bedoeld worden? chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Origineel bericht van: winwiz rdp zit alleen in xp pro. Client side zit gelook ik ook op de home versie. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: winwiz rdp zit alleen in xp pro. Client side zit gelook ik ook op de home versie. Je hebt gelijk.... Home kun je niet overnemen via RDP Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Thomas2000 Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Klopt alleen die client moet je in xp home vs mij nog wel downloaden bij microsoft. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Albert_H Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Ik gebruik in mijn kennissenkring al een tijdje Teamviewer. Eerst gaf ik ze een shortcut naar de setup file en liet ze dan via de telefoon het programma 'starten zonder het te installeren'. Dit is een optie in de install wizard. Omdat er dan toch een serie handelingen gedaan moest worden heb ik bij de meesten Teamviewer geïnstalleerd in de normale mode dus zonder het programma gelijk met Windows te starten. Nu hebben ze een shortcut naar het programma en popt meteen het scherm met het ID en het wachtwoord op. Ze hoeven mij dan nog alleen het wachtwoord door te geven en ik kan meekijken en hun pc bedienen. Op die manier heb ik al veel hulp geboden. Ook gebruik ik Teamviewer om van huis uit de verwarming in het buurthuis in te stellen. Iedere week zet ik daar het weekprogramma in voor de tijdstippen waarop de verschillende zalen gestookt moeten worden. De Cenvax regeling daar geeft mij die mogelijkheid via een PC. Deze PC start Teamviewer gelijk met Windows op en ik kan met een vast antwoord ieder moment inloggen, het Cenvax programma starten en voor iedere zaal de tijdklok instellen en wijzigen. Teamviewer is gratis voor niet commercieel gebruik. Niet al te snel, maar als je er aan gewent bent prima mee te werken. De remote PC kan ik inschakelen via een GSM dus die hoeft niet altijd aan te staan. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Sjattuh Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 Klopt alleen die client moet je in xp home vs mij nog wel downloaden bij microsoft. nope Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Terror Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Geplaatst: 16 april 2009 Bedankt allen voor de antwoorden. Met RDP moet de router nog ingesteld worden, dus dat is waar ik het voor wil gaan gebruiken niet handig. Logmein ook niet (zoals ik al aangaf) omdat ik bij de gratis versie software moet installeren. en zonder software is te duur Voor mij is teamviewer een uitkomst, ik verwacht juist interactie van de andere kant via telefoon dus dat is juist handig. Bedankt voor de antwoorden, Draadje mag wat mij betreft gesloten worden -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
kees kas Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 teamviewer moet je installen, uvnc single click is gewoon een single exe die je start. probeer maar eens.
WPW Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Met een TV licentie hoef je niets te installen, draai hier de usb versie van tv, past zelfs op een stick en vergeet even niet alle problemen met vista en w7 met uvnc die tv niet heeft en tv kan ook maccen... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
kees kas Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 ben er nog even iets verder ingedoken en herken de methode die ze gebruiken ergens van (zoals teamviewer quick support). hij komt bij mij in het goed te gebruiken rijtje. (naast tinyremote, vnc, rdp met proxymode, raritan remote kvm en al die andere) veel succes er mee! groet, Kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen