hels Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 L.S. Ik krijg binnenkort tijdelijk mensen in huis die waarschijnlijk ook gebruik gaan maken van mijn TV/DM7000. Nu snap ikzelf hardstikke goed hoe eea werkt, maar voor een "beginner" is de bediening van de DM7000 via de afstandsbediening niet direct helder ... Ik kan zelf wel een simpele gebruiksaanwijzing in elkaar draaien, maar ik vroeg me af (kan me niet voorstellen dat het niet zo is) of er al dergelijke documentjes beschikbaar zijn. Via de zoek functie heb ik echter niets kunnen vinden. Weet iemand of er iets is en zo ja waar ik kan vinden ? Alvast bedankt. -- Henk "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
arie kanarie Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 misschien de help knop van je AB? grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Sjaaky Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 En vergeet niet te kijken in het boekje dat in dezelfde doos als de dreambox zat .
dAF2000 Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Als 't om een PLi image gaat, staat hier wel een uitgebreide beschrijving: http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=E1Menu (en de linkjes volgen) Of: http://www.pli-images.org/modules/wiki/index.php?wakka=E1RemoteAll
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Citaat: Nu snap ikzelf hardstikke goed hoe eea werkt, maar voor een "beginner" is de bediening van de DM7000 via de afstandsbediening niet direct helder ... uh dat valt reuze mee hoor... pijl omhoog / omlaag / recht / links / oke bouqetten knopjes ze hoeven immers niets in te stellen en dan kan mijn neefje van 13 en nichtje van 9 dat na een minuut INTUITIEF. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
boaz Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch en dan kan mijn neefje van 13 en nichtje van 9 dat na een minuut INTUITIEF. chiao Nou, een beter criterium is of opa en oma het ook kunnen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 dat zien we dit weekend dan staat daar een dm600C paraat. maar opa en oma zijn slimmer dan je denkt. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Loui (K) Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Zet in ieder geval een kinderslot op het menu anders denk ik dat het tv kijken snel over is.
boaz Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch dat zien we dit weekend dan staat daar een dm600C paraat. maar opa en oma zijn slimmer dan je denkt. chiao En? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen