Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

he hallo

heb een dm 800 aangeschaft en nu lees ik dat je meerdere programmas tegelijk kunt opnemen

is mij nog niet gelukt

weet iemand of dit wel kan

zul je naar mijn idee toch meerdere tuners moeten hebben

hulp is welkom bedankt

Geplaatst:

moet je even de zenderlijst van canaldigitaal openen dan zie je dater meerdere zenders zijn met dezelfde ferc. deze kun je dan tegelijk opnemen.

succes

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

ja maar, je moet twee dingen in ogenschouw nemen

a)

de Cam moet het ook kunnen (ofwel kan dat en zo ja moet je de cam configuratie aanpassen) dus lezen over de cccam.fcg {danwel een andere cam versie}

B)

de zenders die je kijkt en opneemt staan daadwerkelijk op een en de zelfde transponder met identieke polariteit dus je zenderlijst eens goed analyseren

je zult dus een en ander moeten onderzoeken en opzoeken

eenmaal de juiste cam en transponder gevonden kun je met de dm 800 4 programma's allemaal per timer opnemen en nog een ander kijken.

chiao

Les Djinns (Trentemoeller Remix)

Djuma Soundsystems

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch

je zult dus een en ander moeten onderzoeken en opzoeken
eenmaal de juiste cam en transponder gevonden kun je met de dm 800 4 programma's allemaal per timer opnemen en nog een ander kijken.

Om het gemakkelijk te maken laat de bouquet-lijst en de zenderlijst alleen zenders "selecteerbaar" zien die je ook echt kunt kijken/opnemen op dat moment, als je al een opname hebt gestart.

Overigens moet de polariteit en de hi/lo band hetzelfde zijn als je twee tuners (of meer) op 1 single LNB hebt, als je maar één tuner hebt, dan moet het echt precies dezelfde transponder zijn.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen