Gast OscarB Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb een aantal DVD's op mijn hd staan, die blijkbaar LPCM geluid hebben. Als ik deze afspeel krijg ik geen geluid, kan ik hier iets aan veranderen?
Soulman Geplaatst: 15 april 2009 Geplaatst: 15 april 2009 ben ik ook wel benieuwd naar.....heb een mooie iso op HD gezet maar helaas..... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Erik Slagter Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hoe heb je je geluid verbonden? Als dat met spdif direct naar je versterker is (niet via de televisie) zou het wel eens kunnen werken. In de andere gevallen heb je minder kans. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Gast OscarB Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Hoe heb je je geluid verbonden? Als dat met spdif direct naar je versterker is (niet via de televisie) zou het wel eens kunnen werken. In de andere gevallen heb je minder kans. via HDMI rechtstreeks naar de TV, rechtstreeks naar de versterker zou dus eventueel wel werken?
Gast OscarB Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: OscarB Origineel bericht van: Erik Slagter Hoe heb je je geluid verbonden? Als dat met spdif direct naar je versterker is (niet via de televisie) zou het wel eens kunnen werken. In de andere gevallen heb je minder kans. via HDMI rechtstreeks naar de TV, rechtstreeks naar de versterker zou dus eventueel wel werken? via SPDIF geprobeerd, maar helaas geen geluid, nog opties?
Erik Slagter Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 :-( DVD opnieuw authoren waarbij het geluid getranscodeerd is van PCM naar mp2 of ac3... DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen