Ga naar inhoud


[Starkey DVB - USB] - Firmware upgrade


BarendBluf

Aanbevolen berichten

Ik heb een USB Starkey DVB. De meegeleverde software-cd en bestuurder lijkt te zijn voor Windows 98. Ik downloadde de XP driver (Star.zip)van www.dvbnetwork.de, en ïnstalleerde stuurprogramma vanaf daar. XP driver installatie - Ok. Het "St@rkey" programma meldt een fout bij het opstarten, "Herstart Starkey DVB", en ook een foutmelding die zegt "COM-DLL niet geregistreerd", bij het lopen "FLASH4ME".Installeerde ProgDVB, en bij het initialisering "StarkeyDVB" apparaat, maar crasht met de "COM-DLL niet geregistreerd" foutmelding. Kan iemand mij helpen?

Naar aanleiding van het bovenstaande, geregistreerd" sat4me. dll "en herstart pc. Probeerde "Flash4Me" opnieuw, deze keer success. Flitse apparaat met Het nieuwe Starkey Hex bestand, LED op Starkey werd knippert groen terwijl updating firmware. Flash4me meldde succesvolle update. herstart Starkey USB DVB-Box, Box piept en LED van oranje tot geel, maar word niet verder groen? Is dit normaal na de firmware-upgrade? Onder Systeem> Hardware de LAN-verbinding tot stand gebracht door de SCM Starkey USB DVB Box, is zichtbaar en geconfigureerd. Maar verder geen vermeldingen onder Hardware. Voorafgaand aan de firmware upgrade was er een item met de naam "SCM Starkey Card Reader" of iets dergelijks. De Starkey USB DVB Box lijkt ook de computer te bevriezen bij het uitvoeren van ProgDVB, terwijl activatie van het Starkey USD DVB Device, moet dan computer restarten. De versie van ProgDVB is v6.05

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...