Ambilight Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hallo wie kan met vertellen hoe ik Premiere HD onder Newcs 1.65 aan de gang krijg de rest van Premiere heb ik wel. Ja het is ook HD abbo moet ik iets in mijn config file zetten of aan passen nee ik ga niet met CCam draaien wie iemand hoe ik dat aanpak groet bert
EaS Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Welke client wordt er gebruikt? (Mgcamd? camd3? etc.)
EaS Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Volgens diverse posts moet het volgende werken (kan het niet controleren want heb geen HD tuner): Plaats in het bestand replace.list (te vinden in, of te plaatsen in: /var/keys) het volgende: X: {{ 1833 } { 1702 }} Plaats in het bestand ignore.list (te vinden in, of te plaatsen in: /var/keys) het volgende: X: { 17 02 } Mgcamd (1.31) even restarten, en er zou beeld moeten verschijnen op zowel de SD als HD kanalen. Deze oplossing zorgt ervoor dat mgcamd CAID 1702 in de transport stream negeert, en tegelijker tijd CAID 1833 vervangt door CAID 1702. De vermelding in ignore.list zorgt ervoor dat mgcamd stopt met het verzenden van 2 ECM's naar dezelfde kaart, een voor CAID 1702 en een voor CAID 1833.
Ambilight Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Geplaatst: 16 april 2009 oke bedankt ik ga het proberen dat is nog eens een reactie op een vraag groetjes bert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen