the_knarf Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Al geruime tijd gebruik ik autotimer met tevredenheid. Echter lukt het mij niet om iets van BBC met autotimer in de timer te krijgen. Ik kan wel toevoegen (vanuit de EPG)aan autotimer maar de uiteindelijke opname wordt niet gepland. voor alle nederlandse zenders, maar ook bijvoorbeeld DSF werkt dit perfect. Ik heb reeds met de EPG encoding zitten stoeien, maar tot op heden lukt het me nog niet, heeft iemand een idee? gr, Frank GigaBlue QUAD plus 4XS2
Gast MiLo Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Volgens mij hetzelfde probleem als met de EPG Search van de WebInterface. De Freesat EPG lijkt een andere encoding ofzo te gebruiken, waarin ASCII karakters niet in voorkomen. Ik heb er ook nog niet de vinger op kunnen leggen, dus wie meer weet is meer dan welkom om dat te melden.
Gast pieterg Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 ergens in deze thread zit m'n quick&dirty fix voor de searchroutine http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=48&thread_id=8222&rowstart=0
the_knarf Geplaatst: 16 april 2009 Auteur Geplaatst: 16 april 2009 Pieterg, ik kom in een index i.p.v. een thread als ik op jou link klik of zie ik iets over het hoofd? GigaBlue QUAD plus 4XS2
Gast pieterg Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 hm, is blijkbaar policy van onze forum software dat je alleen de actieve threads (laatste 30 dagen) ziet als je niet ingelogd bent.
the_knarf Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Geplaatst: 26 april 2009 Bovenstaande probleem is opgelost in de nieuwe Milo release (25-04-2009) MiLo bedankt. GigaBlue QUAD plus 4XS2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen