NL1PDV Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 hallo allemaal, ik heb op mijn laptop steeds de melding dat mijn sm-bus controller een stuurprogramma nodig heeft . dus ik dit proberen te doen maar hij kan geen stuurprogramma vinden . ik al ff googlen en kwamn er achter dat het iets met de chipset heeft te maken .. dus ik naar de site van toashiba zoeken naar sm-bus controller drives maar kan niets vinden ?? ik heb een toshiba L300 chipset : intel agtl+ wie kan me helpen of weet wat ik moet doen ??? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast aart44 Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Waarschijnlijk is er gewoon een oplossing je zult niet de enigste zijn, http://www.intel.com/support/chipsets/sb/cs-013541.htm
Terror Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Kijk hier eens op de website van Amerika (product support) -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
NL1PDV Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 het is gelukt , heb van de toshiba site een chipset utilitie gedownload , ff isnstalleren en zie daar probleem opgelost.. heren hartstikke bedankt kan een slotje op M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen