Ga naar inhoud


Vantage 8000 S Kaartlezer, firmware zenderlijsten


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb een paar vragen over de Vantage 8000 S

 

Is de ingebouwde kaartlezer geschikt voor Cana Digital?

Is deze ontvanger makkelijk te voorzien van nieuwe Firmware?

Is deze ontvanger makkelijk te voorzien, van eventueel zenderlijsten?

Wie is de Nederlandse importeur?

 

Welke software heb ik daarvoor nodig, en waar is deze te downloaden. Eventueel een link naar PM, reclameregels.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kaartlezer is via alternatieve software geschikt voor CanalDigitaal.

Nieuwe software en zenderlijsten middels USB-stick makkelijk in te voeren.

Importeur niet bekend.

Mijn apparaat kent momenteel veel problemen, waarschijnlijk veroorzaakt door Samsung-harddisk. Wacht op aanbevolen Hitachi-disk. Benieuwd of problemen dan verdwenen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: schimmen
Kaartlezer is via alternatieve software geschikt voor CanalDigitaal.
Nieuwe software en zenderlijsten middels USB-stick makkelijk in te voeren.
Importeur niet bekend.
Mijn apparaat kent momenteel veel problemen, waarschijnlijk veroorzaakt door Samsung-harddisk. Wacht op aanbevolen Hitachi-disk. Benieuwd of problemen dan verdwenen zijn.


Je schijft, kaartlezer werkt met alternatieve software, hoe kom ik daar aan ??

Mag ik weten wat de problemen zijn?
Wel heb ik gelezen, dat de HDD met FAT32 geformatteerd moet zijn, mogelijk is dat het probleem ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Moet de kaartlezer van de Vantage 8000 waar de Seca 3 kaart ingaat apart geprogrammeerd worden, of zit dat al in de firmware van de Vantage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zit er over te denken deze mooie ontvanger aan te schaffen. Ik vraag me alleen af waarom de fabrikant er niet voor gekozen heeft de CD kaartjes standaard te ondersteunen. Nu gaat dat zo te lezen prima met de "aangepaste" software, maar wat als er een officiële software update voor deze ontvanger beschikbaar komt? Wordt die dan weer over de "aangepaste of alternatieve" software heen gescreven of moet ik dan wachten op een niewe versie van de "aangepaste" software. Is deze software aangepast door een hobbyist of is het een soort beta software van de fabrikant zelf?

 

Voordeel van deze ontvanger met die "aangepaste" software is natuurlijk dat je geen nieuwe CAM hoeft aan te schaffen. Die nu in mijn Topfield zit (Aston 1.05) heeft kuren dus wil eigenlijk geen nieuwe kopen wink

 

Als ik besluit om deze ontvanger aan te schaffen gaat deze mijn "good old" Topfield 4000 PVR vervangen. Is de beeldkwaliteit van de Vantage met HDMI-kabel gelijk (of liever nog beter) dan de Topfield? De Vantage wordt dan via HDMI aangesloten op mijn Yamahe RX-V2700 receiver vanwaar er weer een HDMI-kabel naar mijn Philips Full-HD LCD TV gaat. Zo heb ik ook een PS3 aangesloten en dat ziet er perfect uit.

 

Is er iemand met een vergelijkbare configuratie die hier iets over kan vertellen?

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...