Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen,

Ik heb dit al een hele tijd geleden ook geplaatst en kreeg toen dat ze nog niet gewoon te koop zijn in de satellietwinkel.

En omdat ik niet dagelijks langs de satellietwinkel loop is mijn vraag wederom:

Is de DM8000HD op dit moment al gewoon (van de plank) te koop, of moet er nog steeds gereserveerd worden en is uitlevering op volgorde nog aan de orde.

Ik verneem gaarne jullie reactie(s).

bvbd, Fred

The sky is clear

Geplaatst:

Het wordt nog steeds op volgorde uitgeleverd en kan best lang duren.Je kunt er ook 1tje bestellen op een_of_andere_veiling_site die worden snel geleverd

Geplaatst:

Ik denk dat ik geluk had,ik heb namelijk een mailtje gestuurd naar het bedrijf vanwaar ik hem heb en binnen 2 a 3 weken had ik mijn db8000 in huis. echt super als je de verhalen her en der hoort. Een onwijs tof apparaat en de beeldkwaliteit is ook veel beter dan mijn 7000

Gast ShiftDel
Geplaatst:

Je moet een beetje geluk hebben. ik kwam dinsdag terug van vakantie en checkte een site van een locale sat winkel. En daar was net bericht geplaatst dat hij er weer een paar binnen had. Meteen besteld, Volgende dag kwam hij hem al brengen.

Even een kleine babbel bij de deur melde hij dat hij al weer uitverkocht was. En dat het maar mondjes maat binnenkomt.

Geplaatst:

ik zou eens in duitsland proberen. Vlgs mij worden er daar mee geleverd op dit moment. Ik had gebeld bij een sat winkel in Aken en dag volgende dag had hij er 2 voor me klaar liggen. (ook voor mijn achterbuurman).

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

ik zit ook op vinkenslag voor zo'n DM8000, maar zolang er nog geen losse DVBS2-tuners kunnen geleverd worden, heeft ie voor mij weinig meerwaarde t.o.v. mijn huidige DM7025, want ik wil VIER ipv TWEE tuners inbouwen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: spongebob
ik zit ook op vinkenslag voor zo'n DM8000, maar zolang er nog geen losse DVBS2-tuners kunnen geleverd worden, heeft ie voor mij weinig meerwaarde t.o.v. mijn huidige DM7025, want ik wil VIER ipv TWEE tuners inbouwen.

Hoeveel HD zenders wil je dan wel niet tegelijkertijd opnemen, gewoon 2 dvb-s derbij zou ik zeggen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

ja, maar die gewone 'korte' DVBS-tuners die in de DB8000 passen, zijn toch ook (nog) niet verkrijgbaar? Of heb ik het verkeerd voor?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Heb gewoon een 7025 dvbt in me 8000 als xtra zitten wink

zal een s-je ook wel passen

maar dan zal het geen HD zijn......

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

nee, maar daar had je dan al 2 dvbs2-tjes voor.

kan je overigens die dvb-s tuners uit de 7025 apart kopen? ik dacht het niet...

overigens blijf je natuurlijk met wat beperkingen zitten als ik 2 dvbs2's en 2 dvb's erin steek. Als ik dan opnames lopen heb op 3 verschillende transponders en ik wil een hd-zender bekijken, dan moet ik maar hopen dat er net een dvbs2-tuner vrij is (of wordt dat netjes geregeld?)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.