Gast jaapie3 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Hallo, Ik probeer via telnet het password van de dreambox te veranderen maar ik krijg telkens de volgende melding: passwd: An error occured updating the password file. Het password veranderd dus ook niet
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 dat is raar. maar me dunkt dat er geen enkele informatie gegeven is over image in flash en/of multiboot etc of welke telnet client / PC met OS gebruikt wordt waarmee men als lezer een zinnig antwoord kan formeren dus rest je enkel een factory reset of een nieuwe flash uitvoeren per webinterface. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast jaapie3 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 De DB draaid momenteel op gemini 4.6 multiboot Telnet PC met windows XP Kan eventueel ook met een andere PC proberen indien dit nut heeft.
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 in flash image opstarten (indien multiboot) dan passwd aanpassen had je dat gedaan of ben je in een MB image momneteel? chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast jaapie3 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Ben momenteel in multiboot Ga dat zometeen even proberen in flash image
Gast jaapie3 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Nou het is gelukt je moet het maar weten, Thnx
Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 graag gedaan, is algemene kennis dus niet enkel 7020 zo geldt dat ivm met multiboot en drivers/instellingen altijd al dus als eens iets niet lukt altijd eerst even terug, booten naar de image versie in de flash. en dan nog kunnen er incompatibiliteiten zijn met oudere en nieuwere images chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
fbouwman Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Tonskidutch, Ik heb al vaker gelezen dat je flash image van invloed zou zijn, maar kan iemand eens uitleggen waarom? Als je met multiboot vanaf een USB stick boot, is je flash image niet eens gemount, en dus ook niet zichtbaar voor je kernel die je vanaf USB aan het booten bent? Thx! Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen