MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Dag Satvrienden! Volgende bizarre is gebeurd; ik heb een smartcard gekocht, geregistreerd, tot zover OK. Maar na het laatste venster crashte IE. Echt weer iets wat mij moet gebeuren pfff... Ik kan de kaart dus niet nog eens registreren volgens het venster. Maar wat is nu de bedoeling? Op het pakket staat dat er een contract zou komen welke ik zou moeten printen. Die heb ik dus gemist. Weet iemand een oplossing? Michael / PA4MW
Johan45 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Even naar je CanalDigitaal dealer gaan, die lost het zo voor je op via zijn dealer account bij CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Hi Johan, Bedankt voor je reactie! Maar ik heb de kaart gekocht via een webshop, ik weet dus niet of dat zo kan. Ik kan natuurlijk de lokale dealer lief aankijken, maar die zal wel weer een x-bedrag rekenen. Is er geen manier het zelf op te lossen? Michael / PA4MW
Johan45 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Van de CanalDigitaal website. Citaat: Heeft u hulp nodig tijdens het registreren? Of heeft u andere vragen? Bel ons op 0900-9323 (€ 0,15 per min.). Vult u rustig aan !!!
MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Ga dat dan maar even proberen :-) Michael / PA4MW
MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Dit is ongelofelijk, 1,30 euro per minuut! Ik had me geregistreerd voor het gratis pakket, gaat me alleen om NL1, 2, 3 aangezien de andere commerciële zenders me wat minder boeien. Kosten liggen daarom veel hoger. Denk dat ik dan toch maar naar de dealer hier in de buurt ga, want met bellen gaan de kosten boven de smartkaart uitkomen. Als iemand nog een oplossing weet, roept u maar ;-) Ik las al veel verhalen over CD betreffende het 'geldwolfgedrag'. Die zijn dus, zo blijkt maar weer, niet gelogen. Dacht dat UPC erg was... Michael / PA4MW
MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Laatste update kan het niet meer wijzigen sorrie :-) Maar mijn satdealer heeft het gratis en voor niets opgelost! Leuk detail, tot 31-05-09 alle zenders gratis :-D Michael / PA4MW
Gast wanderer Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 zie de bijlage..... als het werkt.. zie dat het al opgelost is...
Gast Drupke Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Het kost of 15 cent per minuut. Of 1,30 per gesprek. Maar geen 1,30 per minuut. Bron: http://www.canaldigitaal.nl/contact.aspx En dat 035 nummer is van de kantoorreceptie en verbind je niet door.
MikeBsc Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Hoi Drupke, Ik voel me op dit moment behoorlijk stom hihi. Ik zou zweren dat de beste mevrouw/computer 'per minuut' zei. Ik consumeer dus never nooit meer Jip en Janneke champagne (als dat spul alcoholvrij is eet ik m'n schoenen op). Nee, zonder gekheid, ik moet wat beter gaan luisteren ;-). Ik ben in elk geval blij dat het werkt :-) Wil jullie dan ook danken voor jullie hulp, super! Michael / PA4MW
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen