Ga naar inhoud


Registratie smartcard


MikeBsc

Aanbevolen berichten

Dag Satvrienden!

 

Volgende bizarre is gebeurd; ik heb een smartcard gekocht, geregistreerd, tot zover OK. Maar na het laatste venster crashte IE. Echt weer iets wat mij moet gebeuren pfff... Ik kan de kaart dus niet nog eens registreren volgens het venster. Maar wat is nu de bedoeling? Op het pakket staat dat er een contract zou komen welke ik zou moeten printen. Die heb ik dus gemist.

 

Weet iemand een oplossing?

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Johan,

 

Bedankt voor je reactie! Maar ik heb de kaart gekocht via een webshop, ik weet dus niet of dat zo kan. Ik kan natuurlijk de lokale dealer lief aankijken, maar die zal wel weer een x-bedrag rekenen. Is er geen manier het zelf op te lossen?

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ongelofelijk, 1,30 euro per minuut! Ik had me geregistreerd voor het gratis pakket, gaat me alleen om NL1, 2, 3 aangezien de andere commerciële zenders me wat minder boeien. Kosten liggen daarom veel hoger. Denk dat ik dan toch maar naar de dealer hier in de buurt ga, want met bellen gaan de kosten boven de smartkaart uitkomen. Als iemand nog een oplossing weet, roept u maar ;-)

 

Ik las al veel verhalen over CD betreffende het 'geldwolfgedrag'. Die zijn dus, zo blijkt maar weer, niet gelogen. Dacht dat UPC erg was...

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Drupke,

 

Ik voel me op dit moment behoorlijk stom hihi. Ik zou zweren dat de beste mevrouw/computer 'per minuut' zei. Ik consumeer dus never nooit meer Jip en Janneke champagne (als dat spul alcoholvrij is eet ik m'n schoenen op). Nee, zonder gekheid, ik moet wat beter gaan luisteren ;-).

 

Ik ben in elk geval blij dat het werkt :-) Wil jullie dan ook danken voor jullie hulp, super!

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...