NL1PDV Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Haallo allemaal. ik heb laatst nero gedownload .. heb geinstalleerd en nu wou ik de map die ik dus had gedownload verwijderen.. (installatie map) maar dit wil echt niet , ik heb ook in veilige modus geprobeerd maar ik kan deze map niet verwijderen ??? Hij geeft aan : Kan de map niet verwijderen . Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd. ?????? wie kan me helpen ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Sjattuh Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 windows verkenner Tools - Folder options - view zet uit: Use Simple file sharing (recommended) als je dit gedaan hebt rechtsklik dan op de folder in kwestie, ken jezelf volle rechten toe en probeer het nog eens. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
leo1949 Geplaatst: 17 april 2009 Geplaatst: 17 april 2009 Ik kan jou helpen op een manier die gemakkelijker is dan die van Sjattuh. Download het progje UNLOCKER en het is zo gepiept. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
NL1PDV Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Geplaatst: 18 april 2009 Perfect leo, Wat een leuk tooltje is dat nog nooit eerder van gehoord.. bedankt .. Is verwijderd.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen