edbe Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 wie weet wat de waarde van een bootleg vinyl tegenwoordig is, is er een website van ?? ik heb namelijk aantal U2 Live Vinyl bootleg's... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Sjattuh Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 het hangt blijkbaar helemaal af van de zeldzaamheid. http://www.atu2.com/collectors/faq/anothertime.html Hier heeft iemand zoiets als jij hebt en deze wordt op 10 urries geschat. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
kees kas Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 het is maar net wat de gek er voor geeft, er zijn gelukkig u2 gekken genoeg. vroeger had je in delft een zaak (playland ?) de eigenaar wist het altijd precies. probeer anders het forum van u2torrents, ik zag trouwens dat er een u2bootlegs punt nl is mogelijk helpt de wemaster je op weg. groet, Kees
Ome Merde Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 napalm death ? staat op de sticker heb ik vroeger ook nog wel eens op gedanst merDe deze ruimte is te huur
mapi Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 typisch die achterzijde.... manufactured in the Netherlands... , waar anders.... bootleg Ook die tekst erna.... je mag hem niet ongeoorloofd kopiëren Hoe dan ook, wat moet je ervoor hebben Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen