Tuneboy Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Hallo, Heb hier nog een originele Magic module gevonden v1.04 met hologram. Ook de programmer voor de module is erbij. Ook heb ik hier nog een aston 1.5 ci module. Mijn vraag is nu ben ik nog iets met deze modulen of moet ik deze op het stort gooien. Alvast bedankt
Rekordc Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Module kan icm bv fausto gebruikt worden. Ook diverse originele kaarten werken prima met deze module. Alleen voor het gratis kijken daar is de processor van deze module niet meer geschikt. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Tuneboy Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Geplaatst: 19 april 2009 Fausto wat is dat, heb daar nog nooit van gehoord?? Om die te gebruiken met bv een tv vlaanderen kaart, moet ik die magic module dan programmeren met de gewone programmer die erbij hoort of moet dit een cas interface zijn?? Heb dit namelijk niet en ben ook niet zinnigs om die aan te kopen. Met die aston ben ik daar wat nog mee? Alvast bedankt voor het antwoord. Origineel bericht van: Rekordc Module kan icm bv fausto gebruikt worden. Ook diverse originele kaarten werken prima met deze module. Alleen voor het gratis kijken daar is de processor van deze module niet meer geschikt. Rekordc
Rekordc Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Fausto oa een cardserver/ client die op je pc draait en via een season interface verbinding heeft met je ontvanger. Programmeren van de Magic zou met die programmer moeten kunnen. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen