pukje Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 In de nacht van donderdag op vrijdag heeft een ijkel van mijn geparkeerde auto de bumper er totaal afgereden en doorgereden ,wat baal ik van zoiets. De verzekering "geen tegenpartij geen vergoeding"
Kowalski Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Zeer vervelend. Hopelijk kun je getuigen vinden, dan kun je een beroep doen op het "Waarborgfonds Motorvoertuigen", ik denk deze: http://www.wbf.nl/ Verder aangifte doen en hopen dat de eikel opgepakt wordt als deze zelf z'n auto ter reparatie aanbiedt. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
DeBeek Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Iemand was me net voor.... Waarborgfonds proberen.. Het juiste woord is EIKELS..
pukje Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Geplaatst: 18 april 2009 Ik woon in belgie ,hier hebben we ook zo een fonds maar voor gevallen zoals tegen partij is niet verzekerd. Zonder dader geen verzekering.
Neptunus Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Wat is een ijkel? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
pukje Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: Neptunus Wat is een ijkel? Dat is een grote klootzak
Sjattuh Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: pukje In de nacht van donderdag op vrijdag heeft een ijkel van mijn geparkeerde auto de bumper er totaal afgereden en doorgereden ,wat baal ik van zoiets. De verzekering "geen tegenpartij geen vergoeding" Je moet je niet zo simpel door je verzekering laten afwimpelen. Je betaald niet voor niets verzekering. Als iemand je ruit ingooit en wegrent word deze toch ook vergoed? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pukje Geplaatst: 18 april 2009 Auteur Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Origineel bericht van: pukje In de nacht van donderdag op vrijdag heeft een ijkel van mijn geparkeerde auto de bumper er totaal afgereden en doorgereden ,wat baal ik van zoiets. De verzekering "geen tegenpartij geen vergoeding" Je moet je niet zo simpel door je verzekering laten afwimpelen. Je betaald niet voor niets verzekering. Als iemand je ruit ingooit en wegrent word deze toch ook vergoed? Daarom ook mijn oproep hier omdat hier ook veel belgen aanwezig zijn. Ik ben nederlander en weet niet alle regels in belgie
PaulCl Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: Neptunus Wat is een ijkel? Wel, het is een Drs en hij is Citaat: operationeel verantwoordelijk voor de penetratietestdiensten Staat er niet bij of hij dit met een/zijn eikel doet Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Alventali Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Citaat: Je moet je niet zo simpel door je verzekering laten afwimpelen. Je betaald niet voor niets verzekering. Licht er wel aan wat voor een verzekering je hebt natuurlijk. Met een gewone WA zullen ze inderdaad niets uitkeren. En heb je de dader nodig om het op zijn verzekering te verhalen. Met een all risk word het anders natuurlijk. Dan meld je de schade en die hebben ze dan ook maar uit te keren. Ook zonder dader Met dader kun je het dus daar weer op verhalen zodat jouw je no claim niet kost. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
leo1949 Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Het was vroeger al bekend dat Belgen iets minder goede chaufeurs zijn. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
looney2 Geplaatst: 18 april 2009 Geplaatst: 18 april 2009 Origineel bericht van: leo1949 Het was vroeger al bekend dat Belgen iets minder goede chaufeurs zijn. En onder druk iets minder presteren!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 KOOS noemt dit verkeers HUFTERS en ik wil ze wel graag even kneden als het om mijn auto ging!!
satfanaat Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: looney2 Origineel bericht van: leo1949 Het was vroeger al bekend dat Belgen iets minder goede chaufeurs zijn. En onder druk iets minder presteren!! DAt was vroeger nu is dat zeker niet meer het geval. Ik zou willen stellen dat het nu net andersom is.
pukje Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat DAt was vroeger nu is dat zeker niet meer het geval. Ik zou willen stellen dat het nu net andersom is. Ik vind ook dat de belgen goed rijden ,het is wel wennen voor een nederlander 1.rechts inhalen is standaard 2.op 4 baans wegen kan je afritten aan de linker kant van de weg verwachten 3.er wordt harder gereden 70km door de steden en 90km op de buiten wegen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen