Ga naar inhoud


Wat zijn er toch ijkels op de wereld


pukje

Aanbevolen berichten

Of ze nou beter rijden... ik weet het niet, wel anders. Het valt me vaak op dat ze op snelwegen vaak vlak voor je komen rijden na het inhalen, het lijkt wat aggressiever... Ook zie je meer slalom op de snelweg... een kleine ruimte tussen 2 auto's wordt vaak gelijk opgevuld (vlak voor de ingehaalde auto dus) en na 10 seconden moet dan de volgende weer ingehaald worden... het is inderdaad even wennen...

Wat dat betreft is het in Zweden veel rustiger, meer ontspannen... maar er zijn daar ook veel minder auto's op de weg, dus ik denk dat het moeilijk te vergelijken is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb nog steeds problemen met 2 Belgische verkeersborden:

-Einde rotonde en

-Einde doodlopende weg.

 

Groetjes van John uit Den Bosch.

 

PS: Er rijdt een Belg in Nederland en dan hoort hij het volgende bericht op de radio:

"Attentie er is een spookrijder gesignaleerd". Waarop de Belg zegt:

"één,ik zie er wel honderd......."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, om terug tot de point te komen, je verzekering die je verplicht moet afsluiten om te mogen rijden met je auto op de openbare weg, is een verzekering burgelijke aansprakelijkheid.

Dus die verzekering zal iedereen betalen aan wie jij schade toebrengt. Ze dekt nooit de schade aan jou auto, maar enkel de schade die jij toebrengt aan anderen.

 

Edwin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Wat me wel opvalt is dat de nederlandse chauffeurs in eigen land NL vééél voorzichtiger(gedisciplineerder) zijn, dan als ze in belgie rijden! smirk
Hier durven ze meestal rijden als "God in Frankrijk"! mad


Ik denk dat voor veel Nederlanders het helemaal niet uitmaakt waar ze ergens rijden en altijd denken dat ze God zijn.

Zo is richting aangeven nog steeds een bijzondere vaardigheid die nog niet iedereen onder de knie heeft.
Matrixborden boven de snelweg geven waarschijnlijk de lotto-getallen aan want niemand houdt zich aan die snelheid.
Verkeersregels zijn er alleen voor andere mensen opdat ze niet teveel in de weg rijden.
Met alarmlichten kun je midden op straat parkeren want zolang je niet in een parkeervak staat mag een parkeerwacht je toch niet bekeuren.
Ook zijn de Belgen blijkbaar nog niet op de hoogte dat je met een petje op je hoofd veel harder mag rijden en over de vluchtstrook mag inhalen.
Ook sta ik me wel eens te verbazen dat ik blijkbaar de enige ben die het verkeerslicht heeft kunnen ontdekken.

Als je denkt dat Nederlanders in hun eigen land voorzichtiger rijden, moet je toch nog eens komen kijken.(Als je durft :D)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Er moet bewijs zijn van de schadegebeurtenis. Alleen uw eigen verklaring is onvoldoende bewijs. U moet dus getuigenverklaringen kunnen overleggen van getuigen die uiteraard bereid moeten zijn hun verklaring onder ede te herhalen.

 

Dan wens ik pukje veel succes...!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
U moet dus getuigenverklaringen kunnen overleggen van getuigen die uiteraard bereid moeten zijn hun verklaring onder ede te herhalen

 

-dat mag iedereen zijn behalve familie, en gewoon een verklaring op papier is voldoende (briefje met handtekening en wat vragen)

 

ook belangrijk: je moet oom agent dat moment ter plaatse rapport op laten maken van de schade/aanrijding.

 

met succes een keer beroep gedaan op dat waarborgfonds (lang geleden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Ja en de verkeersborden staan ná de kruising, terwijl ervoor logischer is zoals in nederland en ander EU landen wink



Jij komt niet veel buiten de bebouwde kom zeker. shocked

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...