Crest Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Als je 4 GB geheugen of meer hebt, is Vista 64 bit een betere keuze. En tegenwoordig draait er heel veel prima op.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: Crest Als je 4 GB geheugen of meer hebt, is Vista 64 bit een betere keuze. En tegenwoordig draait er heel veel prima op. Ik heb hier 4 GB geheugen, maar Windows Vista, ???
winwiz Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Het kan toch makkelijker? Type onderin bij zoekopdracht cmd <enter> Je krijgt een zwart scherm en type daarin: format (Drive letter): /FS:FAT32 <enter> Bijvoorbeeld: format e: /FS:FAT32 /Q <enter> De laatste /Q is optioneel (snelformateren) Uit het zwarte scherm kom je exit <enter> in te typen. Trouwens ik ben onder 64 bits nog geen programma tegen gekomen dat niet werkt Laat ik het er maar bijvertellen <enter> is de enter toets dus niet letterlijk intypen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Je uitleg is duidelijk. Maar onder Windows Vista is de drive de J. Ik heb het volgende gedaan. CMD <enter> zwart dos scherm toen heb ik format J: /FS:FAT32 <enter> Toegang geweigerd omdat U niet gemachtigd bent Ik ben de enige gebruiker van deze computer Wat nu ???
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Iemand nog een advies hoe dit te doen. Mijn computer Windows Vista Premium 64 bits
Jürgen Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Henri, Een advies zou kunnen zijn om de externe HDD niet op jouw genoemde PC maar op een andere gewone Huis-Tuin-Keuken PC te formatteren. Dit zal ongetwijfeld wel lukken en het probleem is opgelost. Mocht dit onverwacht ook niet lukken dan ligt het aan de externe HDD. Maar dan weet je ook waar het probleem ligt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Hedenavond geprobeerd met een soortgelijke externe HDD op een Windows XP computer, en zowel mijn eigen en de soortgelijke HDD waren niet van NTFS naar FAT32 te formatteren?
Gast hummiesat Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 En als je in Vista bij disk management de hele schijf opnieuw partitioneert?
WPW Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Probeer deze eens in een cmd box. fat32format.zip gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: WPW Probeer deze eens in een cmd box. WPW, Ik heb totaal geen ervaring met een cmd box, (dos) Heb het programma uitgepakt op mijn computer staan. Hoe nu verder te handelen ?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 WPW, Heb je bestand kunnen openen onder cmd <enter> DOS En de mogelijkheden gelezen. Hij geeft aan: Geen administatierechten toegang geweigerd. ?? Ga er vandaag ook even mee langs een paar computerzaken.
WPW Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten WPW, Heb je bestand kunnen openen onder cmd <enter> DOS 'Cmd' als Administrator gestart? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 WPW, Hoe start ik cmd als administrator ?
Gast aart44 Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Ben geen WPW maar Configuratiescherm, Gebruikersaccounts, daar kun je de Administrator opstarten waarschijnlijk met wachtwoord of je account veranderen naar Administrator. Via start en bovenaan je account aanklikken kom je er ook.
Gast hummiesat Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Start -> Programs -> Accessoires -> rechter muisknop op Command Prompt -> Run as Administrator
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen