Gast hummiesat Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Origineel bericht van: theparasol Wellicht per ongeluk de interne harddisk gepartitioneerd en geformateerd op fat-32... krijg je ook automatisch radiostilte oh, je bedoeld die andere gouden tip die ik genoemd heb?
Puch Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Download een live cd van eender welke Linux distributie. Iso branden op cd. Pc opstarten van deze cd Naar partitie beheer Daar kan je normaal de schijf formatteren in FAT32 Let op wat je doet zodat je je systeemschijf niet formatteert iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Jürgen Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Ho ho.. doe dit nu niet want als Henri het op zijn heupen krijgt en al de Unix tools uitprobeert dan zijn we de komende weken nog niet van hem af. En Henri, hoe is de status nu? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast hummiesat Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Gparted kun je gewoon een LiveCD van maken en heeft een nette GUI dus dat kan het probleem niet zijn. Alleen is ie er niet in het NL voor zover ik weet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Origineel bericht van: Jürgen Ho ho.. doe dit nu niet want als Henri het op zijn heupen krijgt en al de Unix tools uitprobeert dan zijn we de komende weken nog niet van hem af. En Henri, hoe is de status nu? Jürgen mooi gezegt, je ben van mij verlost met dit onderwerp, ik heb een ontvanger gekocht, waar de juiste HDD al inzit. Dus niks komende weken wat mij betreft. Toch allemaal bedankt.
Jürgen Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Henri, Je maakt het nu wel spannend, ...Off Topic... welke ontvanger heb je gekocht? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
bellejt Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 gewoon een versie van Win XP pro in 2de hands kopen. Van Cd laten opstarten en je kan dan de drive formateren en verdelen zoals je wil.Natuurlijk niet het besturingssysteem laten installeren maar install nadien afbreken. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gast hummiesat Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Origineel bericht van: bellejt gewoon een versie van Win XP pro in 2de hands kopen. Van Cd laten opstarten en je kan dan de drive formateren en verdelen zoals je wil.Natuurlijk niet het besturingssysteem laten installeren maar install nadien afbreken. Te omslachtig en het kost geld. Eerder genoemde oplossing met GParted is direct te downloaden en is gratis. Het benodigde cd-tje om het op te bakken niet meegerekend.
leo1949 Geplaatst: 27 april 2009 Geplaatst: 27 april 2009 Maar wat Bellejt zegt werkt wel. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast hummiesat Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Als je zo l*lt... Dat doet het merendeel van de gegeven tips als je er correct mee omgaat.
Jürgen Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Volgens mij had Henri deze Topic gestart en voor hem is het probleem nu opgelost omdat hij immers een andere ontvanger heeft gekocht. Wellicht is het handig om deze Topic nu te sluiten want volgens mij valt hier niets meer aan toe te voegen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Het new technology file system is natuurlijk mede ontwikkelt om een extra paar veiligheidsattributen te kunnen gebruiken zo is niet elke schijf die op ntfs is geformateerd aan een andere pc te hangen als het gepersonaliseerd werd door de gebruiker. men zegt ook wel dat er een superuser is die volledig beheer en rechten heeft, dat is doorsnee de administrator/ beheerder maar de ingestelde gebruiker/ tegelijk ook beheerder van de nieuwe PC kan onder vista niet alles wat de superuser kan. bijvoorbeeld de eerder middels ntfs vastgelegde personalisering opheffen of overnemen je moet administrator zijn om NTFS rechten te kunnen overnemen maar veel pc's worden verkeerd ingericht bij de setup routine en kun je niet niet separaat aanmelden als administrator. dan rest enkel nog zoals al aangesproken door bellejt een pseudo installatie door te voeren waarmee de NTFS rechten nog niet zijn geimplementeerd en dus partitioneren of formateren kan weer Of zoals ook al gesuggereerd de openlinux LinuxCD of DVD te gebruiken want linux kan wel een NTFS schijf onafhankelijk van de een gepersonaliseerde schijf de rechten pikken, dus partitioneren en formateren linux heeft wat dat aangaat veel meer beheer opties om problemen op te lossen een suggestie kan zijn gewoon een tweede OS installatie van linux naast vista te zetten (op minimale schijfindeling benodigd voor linux) er gebeurt dan niets akeligs aan je vista en je kunt dualbooten dus kiezen, ga ik vista of ga ik linux chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen