Gast diana27 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Hallo, Sedert vorig jaar hebben we, naar tevredenheid, een Humax icord. We hebben altijd minimaal 1 kanaal kunnen opnemen en 1 kijken. Vorige week hebben we de nieuwe kaart van Canal Digitaal ontvangen en sindsdien kunnen we nog slechts 1 kanaal opnemen en een kanaal op dezelfde frequentie kijken. Dus NL 1 opnemen en slechts NL 2 en 2 kijken.. En niet SBS6 of RTL4.. Krijg dan altijd de melding "slecht of geen beeld"!! Wie weet wat aan de hand is? Ik heb al alles geprobeerd! Alvast bedankt, Diana (Onze opstelling is heel simpel! Een Humax icord en een Triax schotel met duo LNB)
IcordHD Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Staan de instellingen nog steeds goed van de ICord. Antenne type "Vaste antenne" en Type verbinding "2 kabels (zelfde)? ICord gaat weleens terug naar fabrieksinstelling. Met groet; IcordHD TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28 Humax IcordHD astoncam2.25 Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.
Gast diana27 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Ja, ik heb daar als eerste naar gekeken. Toen heb ik alle opties nog eens uitgeprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.. Diana
beukjes Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Welke ci module ( cam) gebruik je?? Heb nl. hetzelfde probleem gehad met de dragon cam. Deze vervangen door de laatste aston cam en het probleem was verholpen. Veel suc6 Groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
Gast diana27 Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Hallo, Ik heb een officiele canal digitaal module.. Op de achterkant staat technology by SmardTV. In combinatie met de "oude" smartcard van canal digitaal heb ik nooit problemen gehad maar nu ik de nieuwe smartcard van canal digitaal heb gebruik geeft het problemen. Ik heb inmiddels de kaart omgewisseld met een oudere (zat in de andere receiver) maar ook dan is het probleem niet opgelost! Dus jij denkt dat het aan de CI module kan liggen..dit in combinatie met de nieuwe smartcard? Groetjes, Diana
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen