Ga naar inhoud


Opnemen met Humax Icord werkt "opeens" niet meer!


Gast diana27

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sedert vorig jaar hebben we, naar tevredenheid, een Humax icord. We hebben altijd minimaal 1 kanaal kunnen opnemen en 1 kijken. Vorige week hebben we de nieuwe kaart van Canal Digitaal ontvangen en sindsdien kunnen we nog slechts 1 kanaal opnemen en een kanaal op dezelfde frequentie kijken. Dus NL 1 opnemen en slechts NL 2 en 2 kijken.. En niet SBS6 of RTL4.. Krijg dan altijd de melding "slecht of geen beeld"!!

Wie weet wat aan de hand is?

Ik heb al alles geprobeerd!

 

Alvast bedankt,

 

Diana

 

(Onze opstelling is heel simpel! Een Humax icord en een Triax schotel met duo LNB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Staan de instellingen nog steeds goed van de ICord. Antenne type "Vaste antenne" en Type verbinding "2 kabels (zelfde)?

ICord gaat weleens terug naar fabrieksinstelling.

Met groet;

 

IcordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb daar als eerste naar gekeken. Toen heb ik alle opties nog eens uitgeprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen..

 

Diana

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke ci module ( cam) gebruik je??

Heb nl. hetzelfde probleem gehad met de dragon cam. Deze vervangen door de laatste aston cam en het probleem was verholpen.

 

Veel suc6

Groet Beukjes

Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird

Diablo & t-rex

T90 , DB8000, veel geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb een officiele canal digitaal module.. Op de achterkant staat technology by SmardTV.

In combinatie met de "oude" smartcard van canal digitaal heb ik nooit problemen gehad maar nu ik de nieuwe smartcard van canal digitaal heb gebruik geeft het problemen. Ik heb inmiddels de kaart omgewisseld met een oudere (zat in de andere receiver) maar ook dan is het probleem niet opgelost!

 

Dus jij denkt dat het aan de CI module kan liggen..dit in combinatie met de nieuwe smartcard?

 

Groetjes,

 

 

Diana

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...