seije017 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 ik heb hier al een poosje een sagem dbox2 staan. ook heb ik een multicam en een ide interface gekochtmaar nu zoek ik info om deze dingen in te bouwen. waar kan ik ergens op internet info vinden om deze dingen in te bouwen.
Jassy Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 De Multicam als volgt: - Het interne modem eruit halen. - De witte kabel van het tweede kaartslot lostrekken van de printplaat, en deze dan in de Multicam pluggen. - Multicam in het slot van het modem prikken. Dan zou de MC al moeten werken. De IDE Interface ken ik niet, dus ik weet niet hoe die ingebouwd moet worden.
metropar Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 over in bouw van multicam en ide interface is maar genoeg info te vinden op internet even google en de info vliegt je om de ooren vooral bij onze ooster buren beste is om de sagem multicam met 5volt vanuit de voeding te voeden gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
seije017 Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Geplaatst: 22 april 2009 multicam in sagem is plug en play. maar vind wel de kabels van de readers erg kort. maar die ide interface heef 1 wit kabeltje is dat voor de voeding ? en heb iets gelezen over de 2,5 hdd verloop dat je dan voeding kunt gebruiken van de interne voeding van de sagem. weet iemand waar deze op de voeding zit van de sagem./
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen