Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Hallo, Ik ervaar al een paar dagen problemen met de electronische programma gids op mijn xsat 410. Op de nederlandse zenders is alles nog ok, maar op k**sk en P*lc* krijg ik de juiste programma's en uren niet meer door. Is dit een probleem op mijn ontvanger of van die zenders. Of kan dat ook aan de files liggen. Ik heb de juni files voor xsat410 op mijn goldkaart gezet. Heeft nog iemand dat probleem of ben ik de enige. Greetz, Puch
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Ik had dit nog niet gemerkt maar je hebt gelijk de epg schijnt achter te lopen (op kiosque), ik denk dat dit duidelijk niet bij ons ligt. Ik vind deze EPG voor Canal+ 100 keer beter dan op de Humie en ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ik veronderstel dat het slechts tijdelijk is (was mij nog niet opgevallen). Groetjes Alain
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Het zal inderdaad wel tijdelijk zijn, epg op palco is ondertussen al weer in orde, nu enkel kiosk nog. Puch
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 Salut, Le probleme vient du firmware. Il sera résolu dans la prochaine mise à jour, ainsi que le décalage dans l'EPG de Canalsat FF vertalen, het ligt aan de firmware en zal in de volgende versie verholpen worden. groetjes Alain
Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Voorlopige oplossing: zet de klok van de XSAT op GMT + 0, dan komt alles weer in orde maar de klok is verkeerd. Groetjes Alain
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Gossiemikkie ja, Iets minder elegante oplossing, MAAR HET WERKT WEL!! Toppie
Aanbevolen berichten